Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 15:10

23
خرداد
آرايش صورت و ابرو

آرايش صورت و ابرو

ابرو سمبل زيبايي چهره و جذابيت چشم با ابرواني زيبا كامل مي‌شود – ما در ...

آرايش صورت و ابرو

 

 

ابرو سمبل زیبایی چهره و جذابیت چشم با ابروانی زیبا كامل می‌شود – ما در شماره 78 این مجله شروع به آموزش ابرو كردیم و توانستیم تا حدی با تأثیر ابرو بر چهره آشنا شویم در آن شماره چگونگی تأثیر ابرو بر مدل و فرم صورت را آموختیم حال در ادامه می‌خواهیم تأثیر ابرو بر اجزای صورت را آموزش دهیم – در ابتدا هماهنگی ایجاد می‌كنیم بین ابرو و چشم و عیوب و نواقص را بررسی می‌كنیم تا بتوانیم یك ابرو كه مناسب با چشم مورد نظر است را بیاموزیم. بنابراین باید انواع چشم‌ها را نام ببریم.

چشم گرد، 2- چشم كشیده و درشت 3- چشم‌های درشت و خمار 4- چشم‌های افتاده   5 – چشم‌های ریز

ابروانی كه ما برای چشم‌ها گرد در نظر می‌گیریم باید به شكل باشه كه كمی از حالت گردی آن بكاهد در نتیجه باید بطور كلی ابروی كمان را حذف كنیم ابروانی كه شكست داشته باشد نیز به دلیل اینكه چشم را تا حدودی حالت می‌دهد نیز حذف می‌شود بنابراین فقط می‌توان بری چشم‌های گرد ابروی صاف را انتخاب كرد. برای این منظور كامل آرك را از بین می‌بریم.

 

چشم‌های كشیده و درشت

برای این نوع چشم‌ها بهترین ابرو همان است كه بتوانیم تقسیم‌بندی‌هایی را كه در شماره گذشته توضیح دادیم اجرا كنیم یعنی همن نسبت 2 به 1 تاچ تا آرك و دم. و در نظر داشته باشیم كه آرك ابرو در قسمت یك‌سوم بیرونی چشم قرار گیرد.

 

چشم‌های درشت و خمار

ما باید برای این نوع چشم‌ها نقص را از بین ببریم و چشم را بازتر نشان دهیم بنابراین برعكس چشم‌های گرد عمل می‌كنیم و سعی م‌كنیم ابرویی با شكست زیاد ایجاد كنیم و آرك ابرو را حركت داده و كمی به داخل یعنی به وسط حركت می‌دهیم برای این منظور از بالا دم ابرو حجم بیشتری برمی‌داریم و خالی می‌كنیم و شكست ابرو را زیادتر می‌كنیم و آرك را جلوتر می‌آوریم و زیر شكت ابرو را كمی خالی‌تر می‌كنیم در ضمن ابروان پهن برای این نوع چشم‌ها برازنده نمی‌باشد.

 

چشم‌های ریز

برای این نوع چشم هر چه ابرو بلندتر و كشیده‌تر باشد چشم‌ها را درشتر نشان می‌دهد بنابراین از قد ابرو كم نكنیم.

 

نواقص بینی و تاثیر ابرو

حال به نواقص بینی و تاثیر ابرو بر آن می‌پردازیم.

اگر یك خط‌كش را از تاج تا گودی پره‌های بینی عمود در نظر بگیریم خط مستقیمی كه ایجاد می‌شود محل تاج را به ما نشان می‌دهد.اما اگر بینی در قسمت پایینی پهن‌تر از بالای بینی باشد ما باید این نقص را از بین ببریم.هرچه فاصله بین دو تاج بیشتر باشد بینی را پهن‌تر و هرچه بسته‌تر باشد بینی را باریك‌تر نشان می‌دهد.

 بنابراین برای از بین بردن پهنای بینی سعی می‌كنیم فاصله دو تاج را كم كنیم و اگر بینی در قسمت بالا باریك‌تر باشد فاصله دو تاج را زیاد می‌كنیم. ما همه گفته‌هایمان را برای ابروئی فرض كردیم كه پرو كامل باشد اما اگر ما به ابروئی برخوردیم كه كم‌پشت و بی‌مو باشد حتما باید از سایه‌پردازی استفاده كنیم و برای این منظور از سایه ابرو و یك برس كمك می‌گیریم و با در نظر گرفتن تمام آموخته‌هایمان با سایه ابروانی زیبا برای خود و یا مشتریمان بسازیم. استفاده از سایه‌های ابرو برای این منظور مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد و می‌دانیم كه مواد شیمیایی برای ابروها و موهای سر زیاد مناسب نیست استفاده از مدادهای چرب آسیب به رشد و حجم ابرو می‌شود استفاده از روغن بادام بهترین و مقوی‌ترین دارویی است كه می‌توان برای تقویت ابروها استفاده كرد. داروها و قطره‌های شیمیایی در داروخانه‌ها یافت می‌شود؟ در رشد و پر شدن ابروها تاثیر دارند اما حتما باید در نظر گرفت كه كم‌پشتی و خالی بودن ابرو یك حالت ارثی و گاهی بیماری‌های روحی تاثیرگذار می‌باشد اما برای كسانی كه ریزش و بیماری پوستی خاص دارند و این عوامل باعث ریزش ابرو می‌شود باید از همان داروهای شیمیایی كه در این مسئله موثر خواهد بود استفاده كرد.

امیدوارم كه خوانندگان عزیز استفاده مثبت و حرفه‌ای از این مقاله را داشته باشند.

برچسب ها: زندگی آنلاین، آرايش صورت و ابرو تعداد بازديد: 499 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز