Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 17:45

23
اردیبهشت
آرايش ابـرو

آرايش ابـرو

عزيزان چه نيكوست كه سال نو را با چهره‌اي زيباتر براي خود و دوستانمان آغاز ...

آرايش ابـرو

 

 

تأثیر ابرو بر چهره

 عزیزان چه نیكوست كه سال نو را با چهره‌ای زیباتر برای خود و دوستانمان آغاز كنیم و  چهره زیبای زنان ایرانی را همیشه ایرانی نگه داریم.

  ابرو یكی از پرنماترین اجزای یك چهره است. بنابراین باید اصول نگه‌داری و زیباسازی آن را نیز یاد بگیریم.

  برای اینكه بتوانیم یك ابروی مناسب برای یك چهره انتخاب كنیم باید ابتدا بتوانیم جام چهره هر شخص را بشناسیم.

  زیباترین چهره برای یك هنرمند در حرفه آرایش، صورت بیضی است و ما اگر بخواهیم یك ابروی مناسب طراحی كنیم باید به تمام عضوهای صورت توجه كنیم و با تغییراتی كه در ابرو ایجاد می‌كنیم بتوانیم تا حدودی نواقص صورت را رفع كنیم.

  ابرو می‌تواند روی بلندی و پهنی و چاقی و لاغری صورت اثرگذار باشد و همچنین تغییرات اساسی بر روی چشم‌های فرد مورد نظر بگذارد و نیز می‌توان تا حدودی روی پهنا و باریكی و نواقص بینی اثرگذار باشد.

  آموزشی كه ما در نظر داریم ابتدا برای كسانی می‌توان به كار برد كه دارای ابروانی پر و كامل باشند در غیر این صورت سایه پردازی را آموزش می‌دهیم.

  آموزش را برای كسانی كه علاقه‌مند به كار ابرو هستند شروع می‌كنیم با این نگاه كه نمی‌توان این كار پر از دقت را در یك شماره از مجله به پایان رسانید بنابراین خوشحال می‌شویم اگر با ما همراه باشید.

  در زمان‌های قدیم كه صورت پردازان و آرایشگران همگی با تجربه شخصی كار می‌كردند در واقع بدون آموزش تخصصی كار را آغاز كرده بودند، به فرم دادن ابروها هیچ توجهی نمی‌كردند و بنا به گفته قدیمی‌ها فقط زیر ابرو بر می‌داشتند. اما اكنون نظر ما بر این است كه ابرو باید پرداخت شود و دلیل نمی‌بینیم كه حتما زیر ابرو پاك و تمیز شود بلكه هر كاری كه به زیبایی ابرو اضافه كند انجام می‌دهیم.

 

آموزش

 ابرو از نظر قد و پهنا تقسیم‌بندی خاص خود را دارد.

  • از نظر قد به دو قسمت و از نظر پهنا به 3 قسمت تقسیم می‌شود.
  • از ابتدای تاج كه سر ابرو محسوب می‌شود تا آرك كه شكست ابرو است یك قسمت و از آرك تا دم ابرو یعنی انتهای ابرو یك قسمت در نظر گرفته می‌شود بنابراین بلندی ابرو به دو قسمت نامساوی تقسیم می‌شود.

1- از تاج تا آرك

2- از آرك تا دم

 

كه این نسبت را اگر بدون در نظر گرفتن مد روز بخواهیم اندازه‌گیری كنیم باید قسمت اول دو برابر قسمت دوم باشد، یعنی از تاج تا آرك دو برابر آرك تا دم ابرو باشد.

  • دومین چیزی كه در نظر می‌گیریم پهنای ابرو است كه باز هم ما بدون در نظر گرفتن مد روز این تقسیم‌بندی را انجام می‌دهیم.
  • پهنا به سه قسمت تقسیم‌بندی می‌شود یعنی اگر در تاج پهنا را 3 مقیاس بگیریم در قسمت آرك 2 و در قسمت دم ابرو 1 مد نظر است و نسبت 1،2،3 باید اجرا شود.
  • حال با در نظر گرفتن این قانون در این شماره مجله فقط می‌توانیم شناخت صورت را آموزش دهیم باشد كه در شماره‌های بعدی با هم به سوی زیبایی حركت كنیم.
  • باید گفت كه حتما به نوع صورت و چشم و بینی شخص توجه كامل، لازم است بنابراین ابتدا انواع صورت‌ها را نام می‌بریم.
  • صورت انواع مختلف دارد و ابرو تاثیرگذار است.

1- صورت بیضی كه یكی از نرمال‌ترین و جذاب‌ترین انواع صورت‌هاست و در دید همه زیباست.

2- صورت گرد كه با فرم دادن و آرایش مناسب ابرو می‌توان به سمت صورت بیضی آن را حركت داد.

3- صورت مربع كه همان صورت گرد است با داشتن چهار ضلع در قسمت‌های شقیقه و چانه

4- صورت مستطیل كه همان صورت بیضی است با داشتن چهار ضلع باز هم در قسمت‌های شقیقه و چانه

5- صورت‌های قلبی

6- صورت‌های مثلثی

 برای صورت‌های بیضی اگر قانون نسبت پهنا و قد ابرو كه قبلا گفته شد را رعایت زیبا می‌شود و دلیل اصلی آن است كه این صورت، صورت ایده‌آل است. البته بدون در نظر گرفتن نواقص چشم‌ها و بینی كه هر كدام به نوبه خود تاثیر گذارند.

 برای صورت‌های گرد سعی می‌كنیم كه در قسمت آرك كمی شكست ایجاد كنیم و كمان زیر ابرو را از بین ببریم. زیرا كمان ابرو باعث گردی بیشتر می‌شود.

برای اینكه بتوانیم در قسمت آرك شكسته ایجاد كنیم كمی از بلندی قد تارهای ابرو در قسمت تاج كوتاه می‌كنیم و كمی از پهنای ابرو در قسمت تاج اما از بالای ابرو می‌كاهیم. سپس برای اینكه این شكت كامل شود از قسمت دوم ابرو یعنی آرك تا دم باز هم از قسمت بالای ابرو كمی از پهنای ابرو كم می‌كنیم، با این كار شكست ابرو را می‌سازیم.

زیرا ابرو اگر كمان داشته باشد باید از بین برود بنابراین اگر ابروهایی باشد كه بتوان به مرور زمان نگه داشت و قسمت كمان را پر كند نگه می‌داریم. عزیزان این را بدانید كه هر تار ابرو برای رشد كامل 8 تا 9 ماه زمان می‌خواهد بنابراین یك ابرویی كه ناقص است، نیاز به مراقبت دارد و اگر جایی از ابرو ریخته یا به اشتباه برداشته شده است پس از مدتی صبر باز هم ترمیم می‌شود. در شماره‌های آینده سعی می‌كنیم طریقه مراقبت و درمان را نیز آموزش دهیم به امید همراهی شما عزیزان.

 

 

برچسب ها: زندگی آنلاین تعداد بازديد: 508 تعداد نظرات: 0

نظر شما بعد از تایید درج خواهد شد

فیلم روز
تصویر روز