Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 14:39

11
اردیبهشت
زيبائی از درون طبيعت

زيبائی از درون طبيعت

ماسک ها موادی هستند که برای پاکسازی و رساندن رطوبت به پوست به کار می روند. در بازار، برای انواع پوست ها اعم از، خشک، چرب و حساس ماسک موجود است

لوسيون شاداب‌كننده‌ي دست‌ها
مواد لازم:

خيار رنده‌كرده:1عدد متوسط
آب پرتقال تازه:يك‌دوم ليوان
روغن جوانه‌ي گندم:3 قاشق سوپخوري
روغن كنجد:3 قاشق سوپخوري
روغن هسته‌ي انگور:3 قاشق سوپخوري

روش تهيه

خيار رنده‌كرده را داخل پارچه يا گاز بريزيد و خوب بفشاريد تا كاملاً آب آن جدا شود و به آب تازه‌ي پرتقال بيفزائيد و خوب هم بزنيد. سپس روغن‌هاي جوانه‌ي گندم، كنجد و هسته‌ي انگور را، تك‌تك اضافه و مخلوط كنيد و در ظرفي سربسته و ترجيحاً تيره‌رنگ، نگهداري كنيد و هر شب قدري از آن به دست‌ها بماليد و بگذاريد تا صبح بماند و روز بعد، از دست‌هاي خود لذت ببريد و احساس رضايت داشته باشيد.

لوسيون شاداب‌كننده‌ي صورت

مواد لازم

آب آناناس:1 قاشق سوپخوري
آبِ ليموترش تازه:1 قاشق سوپخوري
روغن جوانه‌ي گندم:5 قطره

روش تهيه

آب آناناس تازه و آبِ ليموترش تازه را مخلوط كنيد. آن‌گاه 5 قطره روغن جوانه‌ي گندم به آن بيفزائيد (توجه داشته باشيد كه از آب ميوه‌هاي صنعتي موجود در بازار استفاده نشود). اين لوسيون را، هر روز با پنبه به صورت خود بماليد و پس از نيم ساعت، با آب ولرم بشوئيد. اين تركيب، باعث شادابي و شفافيت پوست مي‌شود و براي تمامي پوست‌ها، قابل استفاده است.
 

برچسب ها: ماسک صورت، مراقبت از پوست، پوست سالم، پوست شاداب، پوست زیبا، لوسیون صورت، روش تهیه لوسیون صورت تعداد بازديد: 794 تعداد نظرات: 0

ارسال نظر

فیلم روز
تصویر روز