Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:54

انواع سرطان

بازدید: 30346

  • تشخیص انواع سرطان با بهترین آزمایشگاه تشخیص سرطان در تهران

    تشخیص انواع سرطان با بهترین آزمایشگاه تشخیص سرطان در تهران

    سرطان یکی از بزرگترین چالش‌های بهداشتی در دنیای امروز و زندگی آنلاین است. انواع سرطان به مجموعه‌ای از بیماری‌ها گفته می‌شود که در آن سلول‌های بدن به‌طور غیرطبیعی و غیرقابل کنترل رشد می‌کنند

  • عـــوارض شیمی‌درمانی

    عـــوارض شیمی‌درمانی

    عوارضی که ممکن است داروهای شیمی‌درمانی در بدن ایجاد نمایند بستگی به ترکیب دارویی و شدت واکنش بدن نسبت به دارو دارد. به یاد داشته باشید این عوارض موقت و گذرا هستند و بیمار دچار همه عوارضی که در اینجا ذکر می‌شود، نخواهد شد

  • کدام سرطان از خانواده به ارث می‌رسد؟

    کدام سرطان از خانواده به ارث می‌رسد؟

    شاید ندانید اما یکی از مرگبارترین انواع سرطان ارتباط مستقیم با عامل وراثت دارد.

  • آیا بیماران مبتلا به سرطان می‌توانند روزه بگیرند؟

    آیا بیماران مبتلا به سرطان می‌توانند روزه بگیرند؟

    در این مطلب به چند فایده روزه‌داری که منجر به کاهش ابتلا به سرطان می‌شود، اشاره شده ست. آیا بیماران مبتلایان به سرطان می‌توانند روزه بگیرند؟ روزه‌داری در چه شرایطی برای این افراد مجاز است؟

  • سرکوب سرطان با تکنیک ‌نوین رادیوتراپی

    سرکوب سرطان با تکنیک ‌نوین رادیوتراپی

    دکتر میراحمد موسوی زاده: سرطان در ایران شیوع کم‌تری در دهه‌‌های گذشته داشت ولی اخیراً بدلایل مختلفی چون زندگی صنعتی و ماشینی، استرس‌ها و آلودگی‌‌های زیست محیطی و شیوه زندگی، شیوع بالایی پیدا کرده است.

  • اهمیت فعالیت فیزیکی در مبتلایان به سرطان

    اهمیت فعالیت فیزیکی در مبتلایان به سرطان

    شواهد فزاینده‌ای از آزمایش‌های کنترل‌شده تصادفی وجود دارد که فعالیت فیزیکی منظم، اثرات سودمند بر سلامت و کیفیت مرتبط با سلامت، در بازماندگان سرطان دارد.

  • تست سرطان های گوارش

    تست سرطان های گوارش

    مری، لوله‌ای 25 سانتی‌متری در قفسه سینه است. سرطان مری معمولاً از سلول‌های لایه درونی مری آغاز می‌شود و بعد به‌تدریج به مری و بافت‌های اطراف آن انتقال پیدا می‌کند.

  • با سرطان بیضه آشنا شوید

    با سرطان بیضه آشنا شوید

    سرطان بیضه دارای اهمیت خیلی زیادی است. اکثراً مردان جوان را گرفتار می‌کند. حداکثر شیوع سنی آن مابین 40-20 سالگی است، در حقیقت آن شایع‌ترین سرطان در مردان 40-20 ساله است.

  • غربالگری سرطان

    غربالگری سرطان

    در کشور ما گرچه آمار دقیقی از این بیماری موجود نیست ولی متاسفانه در سال‌های اخیر سرطان پستان اولین علت مرگ زنان در اثر سرطان بوده که نشان می‌دهد آمار فوق در کشور ما نیز کمابیش صادق است.

  • سرطان مثانه

    سرطان مثانه

    سرطان مثانه یکی از سرطان‌های نسبتاً شایع در مردان می‌باشد. این سرطان مخصوص سنین بالا است. از هر ده نفر مرد مبتلابه سرطان مثانه، 9 نفر آن‌ها بالای 55 سال سن دارد.

  • تشخیص زود هنگام سرطان

    تشخیص زود هنگام سرطان

    پیشگیری ازسرطان و تشخیص زودهنگام از جمله عوامل حیاتی در كنترل بیماری هستند. در صورت تشخیص به موقع و درمان مؤثر، بیش از 50 درصد مبتلایان به سرطان می توانند بهبود یابند و ازعمری طولانی برخوردار شوند.

  • تجویزی كه باعث سرطان می‌شود!

    تجویزی كه باعث سرطان می‌شود!

    كرم‌های ضد آفتاب می‌توانند همانند یك لایه محافظتی از پوست شما در برابر اشعه‌های زیانبار UVB محافظت كنند.

فیلم روز
تصویر روز