Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 15:33

27
آذر
عذر خواهی مجری«کودک شو» از مردم

عذر خواهی مجری«کودک شو»  از مردم

مجری «کودک شو» با اعلام خبر پخش فصل جدید این مسابقه همزمان با شب یلدا (جمعه 30 آذر ماه)، از تاخیری که در پخش این برنامه رخ داد، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، پژمان بازغی در توضیحی نسبت به تأخیر در پخش این برنامه عذرخواهی کرد و یادآور شد: قرار است در «کودک شو» مثل دنیای صاف و صادق بچه‌ها با هم صادق باشیم. قرار بود ۲۴ آذر ماه اولین قسمت از فصل سوم کودک شو به روی آنتن برود اما به دلیل اشکالات فنی این اتفاق نیفتاد. تصمیم گرفتیم برنامه‌ای بی‌نقص داشته باشیم و اولین برنامه همزمان با اولین شب زمستان در یک ویژه برنامه تقدیم مخاطبان شود.

بنابراین گزارش، اولین قسمت از مجموعه «کودک شو» به مناسبت شب یلدا ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود.

این مجموعه همچنین روال عادی پخش را دنبال خواهد کرد و روزهای شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۳ و روزهای جمعه ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهد رفت.

برچسب ها: زندگی آنلاین، پژمان بازغی، اخبار داغ هنرمندان، اخبار داغ سینما و تلویزیون، عذر خواهی پژمان بازغی از مردم، عذر خواهی پژمان بازغی، برنامه کودک شو، زمان پخش کودک شو، فصل جدید کودک شو، برنامه کودک شو در شب یلدا تعداد بازديد: 409 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز