Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:29

6
دی
سلفی شهره سلطانی با حسین محب‌اهری + عکس

سلفی شهره سلطانی با حسین محب‌اهری + عکس

شهره سلطانی به ملاقات حسین محب‌اهری رفت که چندی پیش از بیمارستان مرخص شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهره سلطانی تصاویری از دیدارش با حسین محب‌اهری منتشر کرد و در این باره نوشت: «حسین محب اهری عزیزو سالهاست میشناسم با هم تو سه نمایش هم بازی بودیم . ۴ سال تو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر پشت یه میز نشستیم و با هم بحث کردیم . گاهی هم نظر بودیم و گاهی اختلاف نظر داشتیم اما هیچ وقت رفاقتمون فراموش نشد و بعد از جلسه دوباره همون آدم های سابق شدیم . حسین عزیز از اون آدم‌هایی است که خیلی مقید به اصول و اخلاقیاته‌، هیچ وقت روشو برای کسی بر نگردونده و زیر آب کسیو نزده . حسین سرشار از انرژی و نیروی مثبته . برای حرفه و کارش خیلی ارزش قائله و برای تک تک کارهاش خیلی رحمت کشیده . اینو همه اطرافیانش میدونن . تو بیمارستان نتونستیم به خاطر شرایط جسمانیش درست و حسابی ببینیمش . الان که حالش خدا رو شکر خوب شده و برگشته به اتفاق رفقا و همکارهای قدیمی به دیدنش رفتیم تا تو حال خوبش هم کنارش باشیم و برای برگشت دوباره اش جشن بگیریم .

امیدوارم همه قدر آدم های حرفه ای و پیشکسوت و البته رفیق های دور و نزدیکمونو بیشتر بدونیم.»

برچسب ها: زندگی آنلاین، شهره لرستانی، حسین محب اهری، ملاقات شهره لرستانی از حسین محب اهری، سلفی شهره لرستانی با حسین محب اهری تعداد بازديد: 660 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز