Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:30

29
آذر
محکومیت «ورزش سه» با شکایت صداوسیما

محکومیت «ورزش سه» با شکایت صداوسیما

مدیرمسوول سایت «ورزش سه» با حکم دادگاه به دو سال محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق حکم صادره از سوی شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران بنا بر شکایت سازمان صداوسیما و دادسرای فرهنگ و رسانه، مدیر مسوول سایت ورزش سه به دلیل آنچه پخش و انتشار آثار و ویدئوهای ورزشی شبکه‌های صداوسیما بدون مجوز قانونی عنوان شده است، با حکم دادگاه به دو سال محرومیت از مسوولیت‌های مطبوعاتی محکوم شد.

مدیر مسوول سایت ورزش سه همچنین به دلیل آنچه انتشار و درآمدزایی از طریق برنامه‌ها و مسابقات ورزشی شبکه‌های سه، خبر و ورزش اعلام شده است، به تحمل شش سال حبس تعزیری و نظر به حسن سابقه، در نهایت به دو سال محرومیت از کلیه مسوولیت‌های مطبوعاتی محکوم شد. این رأی ظرف مدت ۲۰ روز بعد از ابلاغ، قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

این حکم به استناد ماده ۲۳ از قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان صادر شده است.

برچسب ها: زندگی آنلاین، اخبار داغ سینما و تلویزیون، شکایت صداوسیما از ورزش سه، محکومیت ورزش سه، شبکه ورزش، مدیر مسوول سایت ورزش سه، ویدئوهای ورزشی شبکه‌های صداوسیما، مسابقات ورزشی شبکه‌های سه تعداد بازديد: 390 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز