Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:33

9
آذر
خودکشی با سریال ته انباری

خودکشی با سریال ته انباری

صداوسیما این روزها مثل شعبده‌بازها مدام از توی کلاه رنگارنگش سریال بیرون می‌آورد. شبکه‌های مختلف تلویزیون همزمان با پخش یک سریال، مشغول پخش آنونس سریال جدیدترند!

صداوسیما با مینی‌سریال‌ها و - حتی- کارهای ساخته‌شده‌ای که پیش از این به هر دلیل پخش‌شان با مشکل مواجه شده بود، سعی دارد خلأ سریال‌های فاخر و درست و حسابی را در قابِ خود پُر کند. رمضانعلی موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما از توقف ساخت پروژه‌های فاخر در صداوسیما خبر داده است: «ساخت تولیدات فاخر و آثار نمایشی در سازمان صداوسیما به دلیل کمبود بودجه با یک اولویت‌بندی انجام می‌گیرد و بخش عمده پروژه‌های بزرگ در حوزه تولید به‌دلیل کمبود پول و اعتبار انجام نمی‌شود.» در ادامه نگاهی انداخته‌ایم به سریال‌های جدیدی که این روزها میهمان تلویزیون شده‌اند یا قرار است در روزهای آینده به صداوسیما سلام کنند.

بانوی عمارت

سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد پخش خود را آغاز کرده است. «بانوی عمارت» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و نویسندگی احسان جوانمرد در ۳۶  قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه شده است. این سریال ملودرامی عاشقانه است که مقطعی از تاریخ قاجار را روایت می‌کند و در لایه‌های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آنها تصویربرداری شده است .پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا شجاع‌نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد‌جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

بی‌قرار

مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام سرانجام پس از چهار‌سال در باکس اصلی سریال‌های شبکه دوم سیما قرار گرفت. این سریالِ پربازیگر در ‌سال ۹۳ در تهران، مشهد و پاریس مقابل دوربین رفت. جالب این‌که ساخته سام از آن تاریخ تاکنون بنا به تصمیم مدیران تلویزیون اجازه پخش نیافته بود. لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط،‌ هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی بازیگرانی‌اند که در این مجموعه ۲۸ قسمتی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مینو

سریال مینو داستان زندگی سه قهرمان به نام «مینو»، «عماد» و «رضا » است که درگیر حوادث پیش از انقلاب می‌شوند و تا شروع جنگ تحمیلی درگیری‌هایی دارند. این مجموعه عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز ١٣٥٩ در روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ شکل دیگری پیدا می‌کند و جای همه‌چیز و همه‌کس عوض می‌شود. امیر پوروزیری کارگردان این سریال است و تهیه‌کنندگی آن را مهدی همایون‌فر برعهده دارد. این مجموعه در ٢٧ قسمت ساخته شده و از شبکه یک پخش می‌شود. عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، مالک سراج و شیوا ابراهیمی در «مینو» بازی کرده‌اند.

 

 روزنامه شهروند

برچسب ها: صدا و سیما، سریال، بیوگرافی بازیگران، سریال بانوی عمارت، سریال مینو، اخبار داغ دنیای بازیگران، مجموعه تلویزیونی بی قرار، عزیزالله حمید نژاد، عکس های روز بازیگران تعداد بازديد: 434 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز