Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 02:05

26
آذر
صداپیشه جناب‌خان کنارِ دو دوست هم‌دانشکده‌ای + عکس

صداپیشه جناب‌خان کنارِ دو دوست هم‌دانشکده‌ای + عکس

کورش سلیمانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، عکسی از خود را در پشت صحنه برنامه «قاچ خندوانه» با اجرای رامبد جوان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کورش سلیمانی که دیروز «قاچ خندوانه» با حضور او ضبط شده است، عکسی از پشت صحنه این برنامه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در این عکس در کنار محمد بحرانی (صداپیشه جناب‌خان) و امیر سلطان‌احمدی که از دوستان دوران دانشجویی او هستند، قرار دارد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در توضیح عکس نوشت: «... امروز در شبی که «خرده نان» اجرا نداشت، قبل از حضور در جلسه نقد و بررسی نمایش‌مان در ارسباران، مهمان برنامه «قاچ خندوانه» بودم ... کلی خندیدیم و خاطرات دانشکده با دوستان عزیز مرور شد، از خرده نان گفتیم و نهایتا مسیر حرف‌ها به سویی رفت که با شیرین‌کاری‌های جناب خان، برنامه‌ای در ستایش کرمانشاه و ویژگی‌ها و زبان کردی و موسیقی و غذاهای کرمانشاهی شد ... ممنون از مهمان‌نوازی دوستان هنرمند و عزیزم؛ رامبد، محمد، امیر، حامد، محمود، خانم ناظران و سایر دوستان ارجمند این برنامه ...»

از راست به چپ: محمد بحرانی (صداپیشه جناب‌خان)، کورش سلیمانی، رامبد جوان و امیر سلطان‌احمدی

برچسب ها: رامبد جوان، جناب خان، خندوانه، زندگی آنلاین، اخبار داغ هنرمندان، محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان، برنامه قاچ هندوانه، عکس یادگاری محمد بحرانی، پشت صحنه برنامه قاچ هندوانه، کوروش سلیمانی، امیر سلطان احمدی تعداد بازديد: 401 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز