Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 14:07

8
دی
تست گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریالی نوروزی+ عکس

تست گریم مهران غفوریان و مرجانه گلچین در سریالی نوروزی+ عکس

مجموعه تلویزیونی «مُرّ قانون» که به عنوان سریال نوروزی شبکه سه انتخاب شده است، در سعادت آباد کلید می‌خورد.

برنا نوشت: مجموعه تلویزیونی «مُرّ قانون» که به عنوان سریال نوروزی شبکه سه انتخاب شده است، در سعادت آباد کلید می‌خورد.

«مُرّ قانون» سریال نوروزی شبکه سه است که شنبه هشتم دی در مجتمع فنی سعادت‌آباد کلید می‌خورد.

مهران مهام درباره لوکیشن جدید این سریال گفت: با توجه به مهیا نشدن شرایط تصویربرداری در استودیو «حالا خورشید» تصمیم گرفتیم در لوکیشنی دیگر واقع در مجتمع فنی سعادت‌آباد فردا صبح سریال «مُرّ قانون» را که در فضایی مفرح با موقعیت‌هایی کمدی روایت می‌شود، با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی  و ... برای پخش در تعطیلات نوروز سال آتی کلید بزنیم. البته این روزها فیلمنامه در حال تکمیل نهایی است و قطعاً در ادامه بازیگران دیگری نیز به ما اضافه خواهند شد.»

 مهران مهام از لوکیشن‌های متعدد این سریال نام برد و اضافه کرد: «امیرعباس پیام و مهدی روشن روان این سریال را می‌نویسند و این روزها مراحل تست گریم بازیگران و بازبینی لوکیشن‌ها را پشت سر می‌گذاریم.»

برچسب ها: مهران غفوریان، زندگی آنلاین، مرجانه گلچین، تست گریم، سریالهای نوروزی98، تست گریم مرجانه گلچین، تست گریم مهران غفوریان، مجموعه تلویزیونی «مُرّ قانون» تعداد بازديد: 571 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز