Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 15:58

2
مرداد
گفت‌وگو با مهدی طارمی پس از پیوستن به تیم ریوآوه پرتغال/ هدفم کاملا مشخص است

گفت‌وگو با مهدی طارمی پس از پیوستن به تیم ریوآوه پرتغال/ هدفم کاملا مشخص است

پس از پیوستن مهدی طارمی به تیم ریوآوه پرتغال به همین بهانه با این بازیکن سرشناس به گفتگو نشستیم.

 همین چند روز پیش طارمی روی این موضوع تاکید کرد. مهدی نبی نایب، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در روز‌های اخیر هم با مهدی طارمی تماس گرفت تا شاید این بازیکن را راضی به حضور در این باشگاه کند. آن‌ها به شدت دنبال یک مهاجم هستند و طارمی می‌توانست همان مهاجم مورد نظر باشد.

طارمی در جام جهانی روسیه و همین‌طور جام ملت‌های امارات این‌قدر خوب بازی کرده بود که پیشنهاداتی از اروپا دریافت کند. این بازیکن از انگلیس، آلمان، بلژیک و روسیه هم پیشنهاد داشت، ولی رقمی که پرتغالی‌ها به او پیشنهاد دادند به مراتب بالاتر از پیشنهادات دیگرش بود. گفته می‌شود این بازیکن برای هر فصل بدون شرایط ویژه قرارداد ۷۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند. قرارداد دو ساله او هم با افزایشی که خواهد داشت نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰ هزار یورو است. در کنار این رقم، مهدی پاداشی برای گل‌های زده و همین‌طور پاس گل‌هایش دریافت می‌کند. باشگاه پرتغالی تمام امکانات از جمله خانه و ماشین در اختیار طارمی قرار می‌دهد.

بعضی‌ها اعتقاد دارند حضور طارمی در اروپا کوتاه خواهد بود و خیلی زود دوباره به ایران یا حداقل آسیا بازمی‌گردد. این بازیکن، اما می‌خواهد تغییر رویه دهد. او می‌داند رفتن به اروپا یعنی تغییر زندگی‌اش. مهدی چند سالی به خاطر یک‌سری حواشی اذیت شد و حالا در باشگاه ریو آوه می‌خواهد خوش بدرخشد. این تیم سال گذشته در رده هفتم جدول قرار گرفت و امسال می‌خواهد جزو تیم‌های بالای جدول باشد و حتی برای قهرمانی بجنگد. آن‌ها عطش و انگیزه زیادی دارند و به همین خاطر سراغ فورواردی رفته‌اند که درخشش او در سال‌های گذشته فوق‌العاده بوده است.

طارمی در همین ابتدای ورود به باشگاه رویوآوه حتی صاحب یک لقب شد. سایت رسمی این باشگاه در معرفی مهدی نوشت: «مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایران که سابقه پوشیدن پیراهن الغرافه قطر را دارد برای حضور در تیم ما موافقت کرده است و بدین ترتیب یکی از مروارید‌های خط حمله تیم ملی ایران را به خدمت گرفتیم.» او حالا مرواریدی است که قرار است در اروپا خوش بدرخشد.

مهدی که دیروز کاملا گرفتار بود، در گفت‌وگوی کوتاهی درباره این انتقال گفت: «گفته بودم هدفم بازی در اروپاست و به خاطر همین ریوآوه را انتخاب کردم. پیشنهاد‌های دیگری هم بود، ولی سبک سنگین کردم و سرانجام با این باشگاه قرارداد بستم. در ریوآوه چیزی که خیلی به چشمم آمد، تلاش برای موفقیت و پیشرفت بود. الان فقط باید بدنم را آماده کنم. مدتی استراحت داشتم و از کار گروهی دور بودم. باید خودم را به دیگر بازیکنان تیم برسانم. خدا را شکر الان هم خیلی دیر نیست. بیشتر تیم‌های پرتغالی به‌تازگی استارت زده‌اند.»

مهدی درباره هدفی که در فوتبال پرتغال دارد، توضیح داد: «هدفم که مشخص است؛ موفقیت. هر بازیکنی که به اروپا می‌آید دوست دارد پیشرفت کند و موفق باشد. من هم از این قاعده مستثنا نیستم. امیدوارم با آرامش فکری و روحی‌ای که اینجا خواهم داشت بتوانم نماینده خوبی برای کشورمان باشم.» به این ترتیب امسال طارمی در پرتغال توپ می‌زند و همه امیدوارند بتواند در اروپا بدرخشد تا نماینده خوبی برای کشورمان باشد.

منبع: روزنامه جام جم

برچسب ها: تیم ملی، زندگی آنلاین، فوتبال، مهدی طارمی، پرسپولیس، باشگاه رویوآوه، پرتغال تعداد بازديد: 472 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز