Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 23:00

5
آبان
گفتنی های فاطمه گودرزی از سفر برزیل - بخش دوم

گفتنی های فاطمه گودرزی از سفر برزیل - بخش دوم

 برای بازیگری؛ همیشه انگیزه دارم

اما چهره تان جوان و با طراوت است و می‌‌توانید این نوع نقش‌‌ها را بازی کنید؟

 بله، جوان هستم اما مهم پیشنهاداتی است که برای بازی ارائه می‌‌شود.

در فیلم "همسر دلخواه من" که به نوعی بازسازی فیلم "خانم دابت فایر" بود و چندی پیش از آی‌فیلم بازپخش شد نقش یک مادر جوان را به شایستگی بازی کردید؟

 قرار نبود فیلم بازسازی فیلم "خانم دابت فایر" باشد و البته درآن زمان می‌‌دانستم "رابین ویلیامز" این نقش را درآن فیلم بازی کرده است.  فیلم نامه "همسردلخواه من" خیلی متفاوت بود و تجربه بسیار جذابی برایم محسوب می‌‌شد ؛ افشین شرکت از من خواست از ته لهجه شیرازی هم در گویشم استفاده کنم و در دندانم هم از پروتز استفاده شده بود و کلا به لحاظ فیزیکی نقش بسیار متفاوتی برایم محسوب می‌‌شود و همواره برایم دیدنی است.

در فیلم "دست‌های‌خالی" نقش مادر مریلا زارعی را بازی کردید که اختلاف سنی زیادی با شما نداشت؟

بله، ابوالقاسم طالبی گفت برای نقش دختر با بازیگرانی مثل پگاه آهنگرانی و چند بازیگر به توافق نرسیده است و به اجبار مریلا زارعی را برای این نقش انتخاب کرده است و نظر من را پرسید و من گفتم شما باید تصمیم بگیرید. درآن زمان خیلی‌‌ها این ایراد را به فیلم گرفتند.

در آن زمان شما از کم شدن نقش مادر و اضافه شدن نقش دختر در فیلم ناراحت بودید و در چند مصاحبه به آن اعتراض کردید؟

از ابوالقاسم طالبی به دلیل تغییری که در فیلمنامه در یک وقفه چند روزه به وجود آمد دلخور شدم؛ این نوع اتفاقات برایم عجیب بود و نمی‌دانم ریشه‌اش چه بود.

رابطه شما با فرزندان تان چگونه است؟

با فرزندانم رفیق هستم و همه حرفها ودغدغه‌‌هایشان را با من در میان می‌‌گذارند و هیچگاه بدون منطق با کارشان مخالفت نمی‌کنم و محدودشان نمی‌کنم. البته دختر و پسرم به اندازه کافی عاقل هستند که نیازی به دخالت زیاد من در کارهایشان نداشته باشند. در طول روز مدام با یکدیگر حرف می‌‌زنیم و درباره مسائل مختلف بحث وگفتگو انجام می‌‌دهیم. این دیالوگ برقرار کردن و گفتگو و تعامل در خانواده ما تبدیل به یک عادت و سنت شده است.

به چه میزان در انتخاب رشته و تحصیل به فرزندانتان کمک کرده‌اید؟

 پسرم دانشجوی بازیگری تئاتر و نمایش است و قبل از اینکه بخواهد برای دانشگاه انتخاب رشته کند. برایش با صبر و حوصله سختی‌‌های کار بازیگری را توضیح دادم تا آگاهانه انتخاب کند و بعد از او و انتخابش حمایت کردم و همیشه درباره کارهایش در دانشگاه با من مشورت می‌‌کند و همیشه شنونده خوبی برای حرف‌‌هایش هستم . دخترم هم دوره‌‌های مختلف عکاسی را گذرانیده است.

از شما درخواست نکرده‌اند که برای بازیگری آنها را معرفی کنید ؟

دخترم به بازیگری و عکاسی درسینما علاقه‌ای ندارد و پسرم هم مدتی است که به بازیگری مشغول است و در چند فیلم و مجموعه بازی کرده است.

آیا برای داشتن شغل دوم برنامه‌ای دارید؟

 به صورت حرفه‌ای و جدی تا به حال به شغل دوم فکر نکرده‌ام اما مدتی است که در حوزه نقاشی و طراحی لباس فعالیت می‌‌کنم.

 

برچسب ها: فاطمه گودرزی، بازیگر زن ایرانی، بازیگر فاطمه گودرزی، مصاحبه با فاطمه گودرزی، بازیگر سینما تلویزیون تعداد بازديد: 1235 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز