Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:28

11
آذر
احسان کرمی مقابل درخشانی و فراستی!

احسان کرمی مقابل درخشانی و فراستی!

جمعه هفته گذشته که سام درخشانی مهمان برنامه «من و شما» بود، سخن از ماجرای حواشی اجرای تئاتر «شب» و جایگزینی احسان کرمی به عنوان بازیگر در این نمایش را به میان آورد.

او در این برنامه حرف‌هایش در گفت‌وگو با تی‌وی‌پلاس را تکرار کرد و ابهاماتی درباره سکونت عوامل آقا و خانم نمایش، در کنار یکدیگر در یک ویلای ساحلی را مطرح کرد.

حرف‌های هفته پیش سام درخشانی، واکنش احسان کرمی را در قسمت جدید برنامه «من و شما» به دنبال داشت. کرمی روز جمعه از طریق تماس تصویری در برنامه «من و شما» حاضر شد و صحبت‌های درخشانی را درباره حواشی این تئاتر کاملاً تکذیب کرد.

 آرش ظلی‌پور که از حضور تلفنی احسان کرمی در برنامه خوشحال بود، قبل از صحبت کردن درباره موضوع اصلی، دلتنگی‌اش را ابراز کرد و متقابلاً احسان کرمی پاسخ مثبت به ابراز محبت دوست و رفیقش داد. احسان کرمی که برای پاسخ به ادعاهای درخشانی با برنامه تماس گرفته بود، در پایان صحبت‌هایش، از این موقعیت برای تلافی صحبت‌های او استفاده کرد و به موضوع بی‌ربطی مانند توضیح سام درخشانی درباره تولد فرزندش در کانادا اشاره کرد. او برای سام درخشانی اظهار تأسف کرد و گفت، هزاران جوان خون‌شان را برای این مملکت نداده‌اند که من بگویم هدیه بزرگی به بچه‌ام داده‌ام که خارج از کشور زندگی کند!

کرمی جمعه‌شب که جنجال برخورد بی‌ادبانه آرش ظلی‌پور با مسعود فراستی بالا گرفته بود، پستی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از موضع دفاع از مجری «من و شما» برآمد و ضمن حق دادن به او بابت رفتارش، همه تقصیرها را متوجه شخص مسعود فراستی دانست.

برچسب ها: سام درخشانی، احسان کرمی، مسعود فراستی، زندگی آنلاین، آرش ظلی پور، برنامه من و شما، توقف برنامه من و شما، تی وی پلاس، فراستی، قسمت جدید برنامه من و شما تعداد بازديد: 628 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز