Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 11:34

6
خرداد
ماهنامه پیوندتان مبارک منتشر شد

ماهنامه پیوندتان مبارک منتشر شد

آیین رونمایی از مجله وزین «پیوندتان مبارک» با حضور گرانمایه مهناز منتظمی مادر محترم ساعد سهیلی و همسر سعید سهیلی کارگردان پیشکسوت در محل رستوران شاندیز پارک وی برگزار گردید.

ماهنامه پیوندتان مبارک با رویکرد مثبت‌اندیشی وارد عرصه نشریات کشور شد.

آیین رونمایی از مجله وزین «پیوندتان مبارک» روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت همزمان با بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور گرانمایه مهناز منتظمی مادر محترم ساعد سهیلی بازیگر جوان و موفق سینمای ایران و همسر سعید سهیلی کارگردان پیشکسوت در محل رستوران شاندیز پارک وی برگزار گردید.

ماهنامه‌ای فرهنگی، اجتماعی با اهدافی بلند مرتبه، ارزشمند و نفیس در راستای پیوند دو روح، دو قلب و دو زندگی با بنیان‌های محکم و پابرجا برای قدم گذاشتن در مدینه فاضله عشق، محبت و وفاداری ...

دکتر نادر کریمیان سردشتی، مشاور علمی «ماهنامه فرهنگی اجتماعی پیوندتان مبارک» پیشاپیش از حسن تدبیر علیرضا خاقانی صاحب‌امتیاز و زحمات بی شائبه فاطمه علیزاده سردبیر و مدیراجرایی نشریه قدردانی و عنوان نمود که گردهم آمدیم تا از اتفاقی فرهنگی که جای خالی آن در جامعه امروز محسوس می‌باشد با دید آینده نگرانه نسبت به دلنگرانی‌های نسل جوان رونمایی کنیم.

بدون گمانیم که جامعه ما در التهاب به سر می‌برد و التهاب نسل جوان نیز عوامل مختلفی دارد، و اما ما روی این عوامل انگشت نمی‌گذاریم و نمی‌خواهیم آنها را باز کنیم.

ما به دنبال آن هستم که جامعه ما چگونه می‌تواند نشاط پیدا کند و چرا این نشاط از آن گرفته شده است.

به مناسبت رونمایی این تولید فرهنگی ارزشمند، در خدمت دوستان و عزیزان هستیم و اعلام می‌نماییم که اهداف نشریه نیازهای نسل جوان:

1- پیوند  2- اشتغال 3- اسکان است، که در جوامع بشری ابتداییترین نیاز جوانان می‌باشد و ما در این نشریه به دنبال آن هستیم که این راهکارها را دنبال کنیم که سیاست‌ها و مدیریت‌ها چیست و چه برنامه‌هایی باید اتخاذ شود که نسل جوان از این التهاب خارج شود.

ایشان در ادامه بازگو کردند: که جمع ما کوچک است و کار بزرگی در حال انجام شدن است، دست تمنا داریم به اهل قلم، نویسندگان و روانشناسان که در کنار همکاران ما مجله را با مطالب ارزشمند خود تغذیه کنند.

التبه که قدم کوچکی است ولی می‌تواند دریچه‌های بسیار بزرگی را بر روی جامعه و جوانان باز کند.

مراسم رونمایی با افتخار حضور بهروز مقدم (مجری و هنرمند پیشکسوت) و تحت تأثیر قرار دادن حضار با سخنان و عرایض ایشان و اجرای طنز نمایشی خواستگاری به پایان رسید.

 

برچسب ها: ماهنامه پیوندتان مبارک، نشریه پیوندتان مبارک، مجله پیوندتان مبارک، دکتر نادر کریمیان سردشتی، بهروز مقدم، ساعد سهیلی، انتشار نشریه، پیوندتان مبارک تعداد بازديد: 2160 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز