Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:59

22
خرداد
خانم‌ های سلبریتی و تبریک های مجازی

خانم‌ های سلبریتی و تبریک های مجازی

پیام‌های تبریک درست از بعد از بازی نیمه نهایی و راهیابی تیم ملی ایران به فینال مسابقات آغاز شد. بیشتر سلبریتی‌ها با گذاشتن عکس دختران تیم ملی فوتسال برای آنها آرزوی موفقیت کرده بودند.

واکنش‌ها و پیام‌های تبریک و آرزوی موفقیت درست از بعد از بازی نیمه نهایی و راهیابی تیم ملی ایران به فینال مسابقات آغاز شد.

بیشتر سلبریتی‌ها با گذاشتن عکس دختران تیم ملی فوتسال برای آنها آرزوی موفقیت کرده بودند و به آنها تبریک گفتند.

بعد از پیروزی بازی فینال این پست‌ها و تبریکات خیلی بیشتر شد.

از محدودیت‌ها در عدم پخش تلویزیونی مسابقات و پوشش متفاوت تیم ملی ایران با سایر تیم‌ها تا نداشتن امکانات،‌ نقطه مشترک این پیام‌های تبریک و واکنش‌ها بود.

سارا بهرامی

«سارا بهرامی» که قبل از بازی فینال برای دختران فوتسال آرزوی موفقیت کرده بود و نوشته بود: «دست خدا به همراهتان» بعد از بازی فینال به نوشته‌ کوتاهی بسنده کرد و با انتشار عکسی از دختران نوشت «و تمام...» و این‌گونه به اقتدار کامل تیم فوتسال بانوان اشاره کرد.

مهناز افشار

«مهناز افشار» که یکی از حامیان معنوی تیم ملی بانوان است و چند باری هم در تمرینات این تیم حاضر شده بود، برایشان نوشت: «در این روزهای تلخ چه لذتی می‌برم و لذتی می‌بریم از غیرت شما زنان سرزمینم که با همه بی‌عدالتی‌ که در حق شماها می‌شود ولی باز ایستادید. دمتون گرم.

او بعد از قهرمانی هم عکس دسته جمعی دختران را منتشر کرد و برایشان نوشت: «چقدر شما زنان سرزمین‌مان بی‌ادعا هستید و چقدر سخت ایستاده‌اید. «دمتون گرم».

شبنم مقدمی

«شبنم مقدمی» بازیگر سینما عکسی از مراسم اهدای جام و خوشحالی دختران رامنتشر کرد و نوشت: «به به... مبارک‌ترین‌اید... به به، به وجود بی‌مثال نازنین‌تون... شیرینی قهرمانی گوارای وجودتون.»

باران کوثری

«باران کوثری» که تجربه بازی در نقش یکی از اعضای تیم ملی فوتسال را دارد.

قبل از بازی فینال به دختران تیم ملی فوتسال گفته بود: «در این روزهای ناامیدی، شما دخترها روزنه امیدید» او بعد از قهرمانی تیم ملی ایران هم با انتشار ویدئویی از لحظه بالابردن جام قهرمانی توسط «نسیمه غلامی» کاپیتان تیم، خطاب به آنها نوشت: «گوارای وجودتان این قهرمان. مبارکمان باد این پیروزی»

مهراوه شریفی‌نیا

«مهراوه شریفی‌نیا» بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی پیگیر مسابقات ورزشی است و اهل کل کل‌های فوتبالی، همان روز با انتشار عکسی از شادی دختران فوتسالیست تیم ملی کشورمان، قهرمانی‌شان را تبریک گفت و نوشت: «تیم ملی فوتسال بانوان ایران، برای دومین دوره متوالی قهمان مسابقات آسیا شد. مبارک باشه. ما به شما افتخار می‌کنیم».

ترانه علیدوستی

«ترانه علیدوستی» بعد از پیروزی ایران در بازی نیمه نهایی در توئیتر خود نوشت: «میون باقی سرافکندگی‌ها،‌ غافل نشیم از تیمی که حسابی سرافرازمون کرد.

زنان فوتسالیستمون رفتن برای فینال آسیا، مبارکه. انشاالله قهرمانید».

او بعد از بازی هم از قهرمانی ایران ابزار شادمانی کرد.

 

برچسب ها: بازیگران سینما، مهناز افشار، ترانه علیدوستی، باران کوثری، مهراوه شریفی نیا، شبنم مقدمی، سارا بهرامی، تبریک های مجازی بازیگران زن، تبریک های مجازی سلبریتی های زن، تیم ملی فوتسال دختران تعداد بازديد: 533 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز