Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 10:34

28
تیر
اخبار سینمایی

اخبار سینمایی

بهاره افشاری در سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» ساخته امیر پورکیان به ایفای نقش می‌پردازد. این بازیگر برای نخستین بار است که در سریالی ویژه شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین می‌رود.

بهاره افشاری به «ممنوعه» پیوست

بهاره افشاری در سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» ساخته امیر پورکیان به ایفای نقش می‌پردازد.

این بازیگر برای نخستین بار است که در سریالی ویژه شبکه نمایش خانگی مقابل دوربین می‌رود و گفته می‌شود نقشی متفاوت با سایر نقش‌های خود ایفا می‌کند.

امیر پورکیان کارگردانی «ممنوعه» را برعهده دارد و سرمایه‌گذاری آن توسط صادق یاری انجام می‌شود.

نیکی کریمی، هادی حجازی‌فر، لیلا زارع، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، بهاره افشاری، خاطره اسدی، الهه حصاری، نیما شعبانژاد، نسرین نکیسا، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، شیدا یوسفی و آتیلا پسیانی بازیگران «ممنوعه» هستند.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می‌کند، از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

«بی‌وزنی» به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک شد

در روزهای پایانی فیلمبرداری «بی‌وزنی» ساخته مهدی فرد قادری؛ چهره‌های جدیدی که به این فیلم پیوسته بودند، جلوی دوربین رفتند.‌

نسیم ادبی، جلال فاطمی، یاسر جعفری و سپیده مرادپور بازیگرانی هستند که به تازگی جلوی دوربین فیلم سینمایی «بی‌وزنی» رفته‌اند.

«بی‌وزنی» اوایل خرداد در تهران کلید خورده است. دیگر بازیگران این فیلم سینمایی بهاره کیان افشار و تینا پاکروان هستند.

این فیلم سینمایی دومین فیلم بلند مهدی فرد قادری بعد از «جاودانگی» خواهد بود که تاکنون ضمن حضور در بیش از بیست جشنواره بین المللی موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره‌های ایسچیا ایتالیا و رویاها نیویورک شده است.

تهیه «بی وزنی» بر عهده مرتضی شایسته است و فیلمنامه آن توسط فرد قادری به نگارش درآمده است که قصه‌ای زنانه دارد که از نظر فرمی در فضایی از «جاودانگی» ساخته خواهد شد.

نمایش «پرسه در حوالی من» در جشنواره فیلم قبرس

فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» به کارگردانی غزاله سلطانی در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم قبرس به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» به کارگردانی غزاله سلطانی در ادامه نمایش‌های بین المللی خود این بار در بخش مسابقه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم قبرس به نمایش در می‌آید.

این جشنواره موسوم به (Cyprus International Film Festival) از تاریخ ۲۳ ژوئن تا ۱ جولای (۲-۱۰ تیرماه) در کشور قبرس برگزار شد و «پرسه در حوالی من» در بخش رقابتی فیلم‌های بلند با آثاری از کشورهای چین، رومانی، بلژیک، روسیه و ... به رقابت خواهد پرداخت.

در این فیلم مهراوه شریفی نیا و بهناز جعفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» درباره دنیای زنی است که در آستانه ۳۰ سالگی در دل تهران امروز به دنبال رویای خود می‌رود.

بازیگر جوان ایرانی، بهترین بازیگر زن شانگهای شد

نگار مقدم بازیگر فیلم «درساژ»، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره شانگهای را در بخش استعدادهای نو آسیایی دریافت کرد.

نگار مقدم بازیگر جوان «درساژ»، شب گذشته توانست در اختتامیه بخش رقابتی «استعدادهای جدید آسیایی» در بیست و یکمین جشنواره شانگهای، جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

«درساژ» اولین تجربه بازی نگار مقدم است و توانسته با آن، در جشنواره‌های بین‌المللی بدرخشد.

سمیرا برادری، پویا بادكوبه و نگار مقدم در این مراسم حضور داشتند.

مقدم پس از دریافت جایزه خود، با تشکر از تمام کسانی که او را باور و حمایت کرده‌اند، گفت: «اگر کسی آرزو کند، جهان به او کمک می‌کند تا به آن رؤیا برسد و از آن روز همه‌چیز تغییر می‌کند (پائولوکوئلو).

برای من هم همینطور بود، من رؤیا بافتن را شروع کردم.

بعد از تشکر از مادرم، باید از دیگرانی که در این مسیر کمک کردند تا رویای من به حقیقت بپیوندد، تشکر کنم؛ به خصوص پویا بادکوبه، مرتضی فرشباف و حامد رجبی.

می‌خواهم این جایزه را با مادرم و بهترین دوستم که همیشه من را حمایت کردند، تقسیم کنم. ممنون از اینکه به من باور داشتید».

«درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه‌کنندگی سمیرا برادری و روح‌اله برادری تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی به نمایش درآمده است و پیش از این، جایزه هیات داوران را بخش نسل جشنواره برلین به دست آورده بود.

«درساژ» داستان دختر ١٦ ساله‌ایست که در دو راهی ایستاده است. این فیلم فضای متفاوت و جدیدی را درباره شکل ارتباطات، مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویری می‌کشد.

علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح‌زاده، رامبد مطلبی و با معرفی نگار مقدم بازیگران «درساژ» هستند.

«هزارپا» از ۱۳ تیر به سینماها آمد

اکران این فیلم کمدی که طبق پیش‌بینی‌ها پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۷ هم خواهد بود از ۱۳ تیرماه به سرگروهی پردیس کورش در سینماهای سراسر کشور آغاز شد.

رضا عطاران که طی سال‌های اخیر تضمین‌کننده گیشه سینماها بوده است این بار با نقشی متفاوت به سینماها می‌آید همچنین جواد عزتی که در نقش‌های کمدی و جدی مورد توجه مخاطبینش قرارگرفته رضا عطاران را همراهی می‌کند و سارا بهرامی هم که سال گذشته سیمرغ بهترین بازیگر زن را دریافت کرد نقش اصلی زن «هزارپا» را بازی می‌کند.

علا‌وه بر عطاران و عزتی سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی و ... در این فیلم بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «هزارپا» آمده است: رضا یک خلاف‌کار خرده‌پا است که طی اتفاقی متوجه می‌شود که دختری پولدار که پزشک آسایشگاه جانبازان است نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند.

رضا مقدمات لازم را می‌چیند تا با توجه به اینکه یک‌پایش را زانو به پایین ازدست‌داده با این پزشک ازدواج کند اما رضا گیر گروهی از منافقین می‌افتد که کارشان شناسایی و ترور جانبازان است!

 

برچسب ها: بهاره افشاری، اخبار سینمایی، اخبار سینما، سریال ممنوعه، فیلم بی وزنی، نمایش پرسه در حوالی من، جشنواره فیلم قبرس، بهترین بازیگر زن شانگهای، نگار مقدم، فیلم سینمایی هزارپا تعداد بازديد: 603 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز