Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:44

23
شهریور
بیرانوند از فوتبال ایران خداحافظی کرد!

بیرانوند از فوتبال ایران خداحافظی کرد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد. علیرضا بیرانوند با حکم کمیته انضباطی، یک جلسه محروم شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.علیرضا بیرانوند امروز (شنبه) با حکم کمیته انضباطی، یک جلسه محروم شد.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم.

بیرانوند درباره واکنشش به شعارهای هواداران تراکتور پیش تر گفته بود: از وقتی که این فیلم بیرون آمد خودم خیلی ناراحت شدم. به خاطر دو بازی پیش روی ما الان هم هجوم آورده‌اند که بیرانوند را محروم کنید. نباید این اتفاق را بزرگ کرد که شخصیت یک آدم، خرد و به من بی‌احترامی شود. من فقط دستم را بلند کردم که آن هم به خاطر هواداران خودمان بود که بالای سر هواداران تراکتور بودند. تیم‌های دیگر طرز فکری دارند و هوادارانشان دنبال این هستند که من از بازی‌های حساس پیش رو محروم شوم اما نیازی نیست که هجوم بیاورند. من خودم با سرمربی صحبت می‌کنم که در فلان بازی من را بازی ندهد!

او اضافه کرد: هواداران تراکتور به تی‌تی‌های پرشور معروف هستند. من خیلی دوستشان دارم. چند سالی که به آن‌جا می‌روم خاطرات خیلی خوبی با آن‌ها دارم. خودشان می‌دانند پارسال بعد از تساوی در تبریز چقدر من را تشویق کردند و من چقدر از آن‌ها تعریف کردم. بعضی‌ها هستند که می‌خواهند من با تی‌تی‌های پرشور درگیر شوم. من هواداران تراکتور را دوست دارم و آن صحنه هم به خاطر هواداران خودمان بود که برایشان مشت گره کردم که ما با قدرت ادامه می‌دهیم. اگر کسانی کارهایی انجام می‌دهند که هواداران تراکتور را ناراحت کنند و اگر هواداران تبریز هم واقعا این نیت را دارند که من به آن‌ها بی‌احترامی کرده‌ام، همین‌جا از آن‌ها معذرت‌خواهی می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، تیم فوتبال پرسپولیس، خداحافظی بیرانوند، علت رفتن بیرانوند تعداد بازديد: 389 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز