Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:40

1
شهریور
استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین‌سازی از کوره در رفت

استراماچونی پس از شکست مقابل ماشین‌سازی از کوره در رفت

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایسنا، استقلال امروز (جمعه) در هفته نخست لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با یک گل شکست خورد. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست پس از این دیدار، با عصبانیت اظهار کرد: این موضوع برای من قابل قبول نیست که پس از دو ماه کار سخت در ایران و اولین مسابقه یک مربی ایتالیایی در لیگ ایران، یک مترجم کنار من روی نیمکت نیست. نمی‌دانم این مشکل از استقلال یا فدراسیون فوتبال است. این یک بی‌حرمتی برای من است و برای من قابل قبول نیست. نمی‌دانم از سوی چه کسی بوده که با من مشکل داشته است ولی اگر کسی مشکلی دارد بیاید و رو صحبت کند، نه این که اینطور حقه بزند. این بی‌احترامی است. البته من کسی نیستم که بخواهم تسلیم شوم و پس از دو ماه کار سخت، قطعا به کارم به خاطر هواداران فوق‌العاده استقلال ادامه می‌دهم. اسم کاری که با من کردند را بی‌احترامی نمی‌توانم بگذارم؛ این کار خرابکاری بود.

او افزود: ما بازی را بد شروع کردیم و ماشین‌سازی بهتر بود. در دقایق ابتدایی ماشین‌سازی یک موقعیت خوب داشت که حسینی مهار کرد. عکس‌العمل ما این بود که ما بهتر شدیم و بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم به ماشین‌سازی اجازه ندادیم که از نیمه زمینش عبور کند. ما مستحق این باخت نبودیم. گلی که خوردیم به خاطر یک اشتباه اجتناب ناپذیر در فوتبال بود. به ماشین سازی بابت این برد تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

برچسب ها: فوتبال، اخبار ورزشی، باشگاه استقلال، آندره آ استراماچونی، لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تعداد بازديد: 539 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز