Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 07:11

30
مرداد
روزهای خوش قرمزها/ به اسم برانکو به کام کالدرون+عکس

روزهای خوش قرمزها/ به اسم برانکو به کام کالدرون+عکس

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در حالی نخستین دیدار لیگ را باید در ورزشگاه آزادی برگزار کند که احتمال اهدای سوپرجام به این تیم وجود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از اینکه تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته فوتبال ایران شد با اعلام مسئولان سازمان لیگ دیدار سوپرجام به علت اینکه حریفی برای تیم دبل کننده در یک فصل برای سوپرجام پیش‌بینی نشده بود، پرسپولیسی‌ها قهرمان سوپرجام امسال اعلام شدند.

 

مسئولان باشگاه درپی گفتگوهای تلفنی در ارتباط با دریافت جام قهرمانی سوپرجام، یکشنبه با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان تحویل شدن آن از سوی سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) شد.

 

 

در این نامه، با اشاره به این مساله که تیم فوتبال پرسپولیس در جریان رقابت‌های فصل ۹۷-۹۸ موفق به رقم زدن دو گانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شده است، طبق مقررات و اعلام‌های صورت گرفته‌، خواسته شده است؛ جام قهرمانی سوپرجام سال ۹۸ با توجه به در پیش بودن آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر، در دیدار افتتاحیه به باشگاه پرسپولیس و هواداران پر شور آن‌، اهدا گردد.

 

تیمی که در لیگ و جام حذفی به قهرمانی رسیده باشد به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی می‌شود.به هر حال اگر جام فردا به پرسپولیس داده شود یا دو هفته دیگر که سرخ پوشان میزبان هستند، جامی است که با تلاش برانکو بدست آمده ولی کالدرون آن را بالای سر گرفته و می توان گفت: جامی به اسم برانکو به کام کالدرون.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش سیدجلال به بازی نکردن در ترکیب اصلی پرسپولیس

شوک بزرگ به پرسپولیس و کالدرون

برچسب ها: ورزش، فوتبال، پرسپولیس، اخبار ورزشی، کالدرون، لیگ برتر، بازیکن، جام خلیج فارس، جام حذفی تعداد بازديد: 491 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز