Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:18

9
مرداد
آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس

مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قصد دارند برای حضور قدرتمند در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران بازیکن خارجی جذب کنند.

 هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با قهرمانی تیم پرسپولیس به پایان رسید و تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت به لیگ آزادگان سقوط کردند.

مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که حضور پُر رنگی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشتند قصد دارند با توجه به درخواست سرمربیان ایتالیایی و آرژانتینی خود بازیکن خارجی جذب کنند.

استقلالی‌ها که شیخ دیاباته را مدتی پیش جذب کردند قصد دارند پوچیارلی ایتالیایی و صفا هادی عراقی را جذب کنند. البته به دلیل مشکلات مالی آبی پوشان پایتخت هنوز نتوانستند رضایت این ۲ بازیکن را جلب کنند.

در طرف مقابل پرسپولیسی‌ها هم قرارداد بشار رسن را تمدید کردند و قصد دارند مادیبو مایگا را جذب کنند تا در صورت لژیونر شدن علی علیپور مشکلی در خط حمله نداشته باشند. مسئولان پرسپولیس گویا با مادیبو مایگا به توافق رسیده اند و این بازیکن تا ۲۴ ساعت آینده قرارداد خود با سرخپوشان پایتخت را نهایی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

آنچه درباره نقل و انتقالات پرسپولیس باید بدانید + جزئیات

پست اینستاگرامی سروش رفیعی در واکنش به جدایی از پرسپولیس

برچسب ها: تیم ملی، زندگی آنلاین، فوتبال، باشگاه، پرسپولیس، استقلال، اخبار ورزشی، لیگ برتر فوتبال ایران، علی علیپور، مادیبو مایگا تعداد بازديد: 1911 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز