Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:05

4
مرداد
نگاهی به ترکیب احتمالی سرخ‌پوشان در لیگ برتر نوزدهم

نگاهی به ترکیب احتمالی سرخ‌پوشان در لیگ برتر نوزدهم

پرسپولیسی ها این روزها از تغییراتی که سرمربی جدید آرژانتینی در ترکیب این تیم به وجود آورده شوکه شده اند. خط خوردن نام های بزرگ از ترکیب این تیم ترسی بزرگ در دل بازیکنان پرسپولیس انداخته است و آنها اکنون دارند عملکرد کالدرون را با برانکو می سنجند.

پرسپولیسی ها این روزها از تغییراتی که سرمربی جدید آرژانتینی در ترکیب این تیم به وجود آورده شوکه شده اند. خط خوردن نام های بزرگ از ترکیب این تیم ترسی بزرگ در دل بازیکنان پرسپولیس انداخته است و آنها اکنون دارند عملکرد کالدرون را با برانکو می سنجند.
 

هر چند هنوز ورودی ها و خروجی های پرسپولیس تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی کاملا مشخص نشده اما تا حدودی اسکلت ترکیب قرمزهای تهران در لیگ نوزدهم را می توان حدس زد.

در مجموع به نظر نمی رسد ترکیب سرخپوشان پایتخت نسبت به لیگ هجدهم با آمدن کالدرون شخم خورده باشد و برخی جدا شده ها نیز دوباره به اردوگاه قرمزهای تهران بازگشته اند.

تردید در خط حمله، اصرار به جذب مهاجم

کالدرون در هر دو بازی درون تیمی از علیپور و شریفی در نوک خط حمله بازی گرفت. وحید امیری هم در بازی درون تیمی اول در این پست اما در بین نفرات ذخیره در کنار سعید کریمی بازی کرد. این چهار بازیکن نفرات مدنظر کالدرون برای خط حمله هستند، اما او در دیدار دوستانه مقابل سایپا محمد امین اسدی را به جای علیپور به عنوان زوج مهدی شریفی به زمین فرستاد. در این دیدار وحید امیری باز هم در بین نفرات ذخیره بود اما سعید کریمی در این دیدار هم در ترکیب اصلی حضور داشت تا علاقه پیرمرد آرژانتینی به او اثبات شود. این مربی اصرار به جذب مهاجم نوک دارد و مهاجم خارجی که جذب می شود احتمالاً جانشین حسین ماهینی خواهد شد.

 

نبرد سنگین در میانه میدان، ربیع خواه مهره مار دارد؟

در مرکز خط میانی احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا از مهره‌های ثابت تیم‌شان به حساب می‌آیند و محسن ربیع‌خواه در کنار محمد حسینی رقیبان آنها هستند. کالدرون در هر دو بازی درون تیمی از حسینی در بین نفرات اصلی بازی گرفت. شاید یکی از دلایلی که باعث شد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس روی نام رفیعی قلم قرمز بکشد حضور این بازیکن جوان در تیمش بود. در دیدار مقابل سایپا محسن ربیع خواه و محمد حسینی در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا علاقه کالدرون به حسینی کاملا مشخص شود. این احتمال وجود دارد که کالدرون هم مانند برانکو، بازی ربیع خواه که با انتقاداتی زیادی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه بوده است را می پسندد، شاید ربیع خواه مهره مار دارد!

ترافیک در جناح راست

در کناره‌های سمت راست پرسپولیس نفراتی چون سیامک نعمتی، مهدی شیری، سعید حسین‌پور و همچنین فرشاد احمدزاده حضور دارند. با اضافه شدن بشار رسن به جمع سرخپوشان او هم قابلیت بازی در سمت راست به‌عنوان وینگر را دارد. در این بین تنها سعید حسین پور در ترکیب اصلی مقابل سایپا به میدان رفت.

آچار فرانسه ها در جناح چپ،ترابی نیمکت‌نشین شد!

گابریل کالدرون برای جناح چپ محمد نادری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری را در اختیار دارد. احمدزاده و ترابی قابلیت بازی در جناح راست را هم دارند. امیری هم به دلیل کمبود مهاجم در این پست به کار گرفته شد. در این میان ترابی دقایق بیشتری را در جمع نفرات اصلی بازی کرده بود اما مقابل سایپا در ترکیب اصلی نبود و از جمع این بازیکنان تنها امید عالیشاه در این دیدار جزو نفرات اصلی بود. احسان حسینی و آدام همتی در این دیدار از ابتدا به میدان رفتند.

 

ثبات نسبی در دفاع

جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری و محمدحسین کنعانی‌زادگان نفراتی هستند که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در خط دفاع باید رقابت کنند. در بازی‌های اخیر کنعانی‌زادگان و شجاع از مهره‌های ثابت ترکیب مدنظر کالدرون بودند، اما جلال که در بازی اول فیکس بود، در بازی دوم به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد انصاری داد. از بین این چهار مدافع، تنها محمد انصاری در دیدار مقابل سایپا در ترکیب اصلی قرار داشت.

 

درون دروازه، کمترین تغییر

اگر اتفاق خاصی نیفتد، در درون دروازه علیرضا بیرانوند مانند بازی با نارنجی پوشان، دروازه‌بان اصلی پرسپولیس خواهد بود، اما با توجه به محرومیت این دروازه‌بان، رادوشویچ مورد توجه کالدرون است تا در هفته اول لیگ از دروازه‌ سرخپوشان حراست کند. اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس از تلاش برای فروش رادو دست بکشند، این دروازه‌بان به همراه بیرانوند به مانند سه فصل گذشته دروازه‌بان‌های پرسپولیس خواهند بود. گفته می‌شود پس از جذب بیات، به عنوان گلر ذخیره، ابوالفضل درویشوند، گلر سوم تیم در آستانه خروج از فهرست پرسپولیس قرار دارد.

برچسب ها: زندگی آنلاین، فوتبال، پرسپولیس، ترکیب پرسپولیس، برانکو، کالدرون، لیگ برتر نوزدهم تعداد بازديد: 1665 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز