Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:39

25
فروردین
توصیه جمشید مشایخی به پسرش + عکس

توصیه جمشید مشایخی به پسرش + عکس

از کمال‌الملک سینمای ایران تجلیل شد.نادر مشایخی، آهنگساز و موسیقی‌دان، تاکید کرد پدرش همیشه به او توصیه می‌کرده است، خلق و خو و فرهنگ ایرانی را سرلوحه زندگی‌اش قرار دهد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم بزرگداشت جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که ۱۳ فروردین در سن ۸۴ سالگی درگذشت، عصر امروز در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد. 

در بخشی از این مراسم که با حضور چهره‌های هنری سینما و تلویزیون برگزار شد، نادر مشایخی، فرزند کمال‌الملک سینمای ایران که موسیقی‌دان است، با بیان خاطره‌ای گفت:  «پدر به من یاد داد که بکر بودن رفتار یک ایرانی چگونه است و این ویژگی را هم در هنرش و هم در خانواده نشان داد. حتی زمانی که من در وین تحصیل می‌کردم، زمانی به آنجا آمد و به من گفت همواره به خاطر داشته باشم که باید به ایران بازگردم و طرز رفتار ایرانی را به جوانان آموزش دهم.»

 

عکس‌ها: ایرنا

برچسب ها: جمشید مشایخی، نادر مشایخی، بزرگداشت جمشید مشایخی، بازیگران سینما و تلویزیون ایران، موسیقی دان، کمال‌الملک سینمای ایران تعداد بازديد: 393 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز