Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 03:55

26
فروردین
درگذشت «عارف لرستانی»

درگذشت «عارف لرستانی»

امروز هم با شنیدن خبر درگذشت یکی دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون؛ عارف لرستانی غرق در غم و اندوه شدیم. عارف لرستانی را بیشتر با نقش‌هایش در مجموعه‌های تلویزیونی می‌شناسیم.

عارف لرستانی

 

«عارف لرستانی»، بازیگر تلویزیون و سینما از دنیا رفت.

امیرمهدی ژوله در گفت‌وگو با ایسنا، این خبر را تایید کرد و گفت با تعدادی از همکاران‌شان راهی منزل عارف لرستانی هستند.

عارف لرستانی که بیشتر به عنوان بازیگر طنز مجموعه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، صبح امروز (شنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) در سن ۴۶ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.

تعدادی از دوستان و همکاران او در تماس‌های خبرنگار ایسنا طی یک ساعت گذشته، صحت این خبر را تایید کرده بودند اما می‌خواستند نام‌شان به عنوان منبع خبر ذکر نشود.

تعدادی از هنرمندان هم در صفحات شخصی خود اعلام کردند که این بازیگر صبح امروز به دلیل سکته قلبی در منزل درگذشته است.

«عارف لرستانی» (متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰) در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران بود. او با مجموعه «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

از جمله آثار تلویزیونی این بازیگر فقید به «در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من» و «مرد دوهزار چهره» می توان اشاره کرد.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «انتخاب»، (۱۳۸۳)، «معادله» (۱۳۸۲) و «مانی و ندا» (۱۳۷۹) بازی کرده است.

نقش‌آفرینی او در مجموعه «قهوه تلخ» پس از سال‌ها در نقش شخصیتی شبیه رضاخان بسیار مورد توجه واقع شده بود.

 

برچسب ها: درگذشت عارف لرستانی، درگذشت بازیگر سینما، علت مرگ عارف لرستانی، اثر هنری عارف لرستانی، آثار تلویزیونی عارف لرستانی، فیلم سینمایی عارف لرستانی، مجموعه های طنز عارف لرستانی تعداد بازديد: 795 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز