Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 02:29

15
اسفند
چهره های جشنواره

چهره های جشنواره

مهناز افشار با سریال «عاشقانه» در نقش دختری به نام «گیسو» که آقازاده مردی متنفذ از ازدواجی مخفیانه محسوب می‌شود به شبکه خانگی آمده است. در اینجا بیشتر با چهره‌های جشنواره آشنا می‌شوید.

مهتاب نصیرپور

گرفتار «آستیگمات»

رؤیا تیموریان بازیگر پرکاری در سینما نیست و در سال‌های اخیر به غیر از فیلم «دو» در فیلم دیگری ایفای نقش نداشت.

نصیرپور اما به تازگی درگیر بازی در فیلمی به نام «آستیگمات» شد؛ فیلمی که مجیدرضا مصطفوی آن را می‌سازد یعنی خالق «انارهای نارس» که از جمله فیلم‌های جشنواره‌ای سینمای ایران است.

باران کوثری، نیکی کریمی و محسن کیایی همبازیان نصیرپور در «آستیگمات» هستند.

نصیرپور در سالهای اخیر حضوری پررنگ در آثار نمایشی همسرش محمد رحمانیان داشته و کوشیده حتی اگر در زمره بازیگران همسر نباشد در پشت صحنه کمک حال او باشد.

مهناز افشار

همکاری با طنزپیشگان تلویزیون

بازیگری که بسیاری همچنان شباهت او با یکی از خوانندگان سابق را رکن اصلی موفقیت‌های ابتدایی‌اش می‌دانستند بعد از پشت سر گذاشتن اکران «خانه‌ای در خیابان 41» بازی در فیلمی به نام «گیلدا» را پشت سد گذاشت؛ جالب اینجاست که افشار در این فیلم با برخی بازیگران روتین طنزهای تلویزیونی و از جمله رضا شفیعی جم و سیاوش مفیدی همبازی بود.

«گیلدا» را کیوان علیمحمدی-امید بنکدار ساخته‌اند که آخرین فیلمشان «ارغوان» از عاشقانه‌های زیبای این سال‌ها بود.

افشار با سریال «عاشقانه» در نقش دختری به نام «گیسو» که آقازاده مردی متنفذ از ازدواجی مخفیانه محسوب می‌شود به شبکه خانگی آمده است.

شقایق دهقان

یک ویزا و این همه دردسر؟

در میان هنرمندان سینما و تلویزیون شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی را باید جزو خوشنام ترین زوجهای هنری کشور دانست.

شقایق دهقان که بیشتر در تلویزیون فعال بوده به تازگی در فیلم دوم حامد محمدی با عنوان «اکسیدان» ایفای نقش کرده است.

جواد عزتی بازیگر مقابل دهقان در فیلم است و امیر جعفری، رضا بهبودی، شبنم مقدمی و لیندا کیانی دیگر بازیگران «اکسیدان».

فیلم مضمونی درباره مهاجرت دارد و دردسرهای گرفتن ویزا را در پیوند با مسائل عاطفی روایت می‌کند.

به نظر می‌رسد حضور شقایق دهقان و جواد عزتی در فیلم اسباب بالا رفتن بار طنز فیلم را موجب شده است.

فرشته صدرعرفایی

درک زندگی فرهنگیان

فرشته صدرعرفایی بازیگریست که بیش از همه بخاطر ایفای نقش در «کافه ترانزیت» و «بادکنک سفید» شناخته می‌شود در سال‌های اخیر پرکارتر از قبل شده است.

او بعد از دو همکاری موفق با هاتف علیمردانی در «کوچه بی نام» و «هفت ماهگی» اخیراً با یک کارگردان فیلم اولی به نام رحیم طوفان در «یک کیلو و بیست و یک گرم» همکاری داشت؛ سعید آقاخانی و آناهیتا افشار همبازیان صدرعرفایی در این فیلمند.

فیلم سعی کرده به نوبه خود به مرور زندگی سه طیف مختلف از طبقه فرهنگی بپردازد و تناقضات پیش روی این طبقه از اجتماع را عیان کند.

زهرا داوودنژاد

مشکل فرزنددار شدن

زهرا داوودنژاد که فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان شناخته شده سینمای ایران است به واسطه پدر وارد سینما شده و البته به غیر از بازیگری اموری مانند دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه را هم تجربه کرده است.

زهرا داوودنژاد که آخرین بار با «کلاس هنرپیشگی» پدرش در سینماها ظاهر شده بود، فیلمی با عنوان «سهیلا» یا «شماره 17 سهیلا» را آماده اکران دارد؛ او در این فیلم در نقش دختری ظاهر شده که به دلیل مشکل ژنتیکی باید هر چه زودتر ازدواج کند و بچه‌دار شود با این وجود همچنان تردیدهای فراوانی است که پیش روی وی وجود دارد.

این فیلم را محمود غفاری ساخته و مهرداد صدیقیان، احسان امانی و بابک حمیدیان از جمله بازیگران فیلم هستند.

مینا ساداتی

از «خرگیوش» تا «پرسه در شهر لاجوردی»

مینا ساداتی در این سالها و به خصوص بعد از ازدواج با بابک حمیدیان پرکارتر از قبل شده و البته در چند فیلم نیز با همراهی همسرش ظاهر شده است.

کمدی-فانتزی «خرگیوش» و درام اجتماعی «تابستان داغ» دو فیلمی هستند که ساداتی بازی در آنها را پشت سر گذاشته است.

«خرگیوش» را جوانی به ناممانی باغبانی ساخته که پیشتر به عنوان سناریست «نهنگ عنبر» خود را نشان داده بود و «تابستان داغ» را جوانی به نام ابراهیم ایرج زاد.

ساداتی یک فیلم با نام «پرسه در شهر لاجوردی» تازه‌ترین ساخته محمدعلی نجفی خالق سریال ماندگار «سربداران» را هم آماده اکران دارد.

ساره بیات

دست و پنجه نرم کردن با سرطان

ساره بیات از جمله بازیگران پرکار سال‌های اخیر سینمای ایران است که می‌کوشد در هر فیلمی که ظاهر می‌شود در جهت ارتقای کاراکتر و متمایز کردن شخصیتش با دیگر کاراکترهای فیلم گام بردارد.

«بیست و یک روز بعد» تازه‌ترین فیلم ساره بیات است که در آن در نقش مادری بیوه ظاهر شده است که از یک طرف باید با فقر و نداری و بزرگ کردن فرزندان کنار آید و از آن طرف بیماری سرطان هم ذره ذره در حال آب کردن اوست.

ساره بیات سعی زیادی کرده که نقش خود در این فیلم را کاملاً ملموس و بی احساسات گرایی افراطی ایفا کند. بیات یک فیلم جوانانه با نام «زرد» یا «جاده باریک می‌شود» را نیز آماده اکران دارد.

ماه‌چهره خلیلی

همسر مقتول فوتبالیست مشهور

ماه‌چهره خلیلی بازیگری که در ماههای اخیر به خاطر ازدواجش با ابراهیم اشرفی فیلمبردار و سپس فرزنددار شدن در کانون توجه مخاطبان قرار گرفته بود در «یادم تو را فراموش» در نقش همسر مقتول یک فوتبالیست مشهور بازی کرده است.

«یادم تو را فراموش» را علی عطشانی براساس ماجرای زندگی ناصر محمدخانی ساخته است و ماه‌چهره در آن در نقش لاله سحرخیزان همسر مقتول ناصر محمدخانی که توسط همسر صیغه‌ای وی به قتل رسید بازی کرده است.

ماه‌چهره فیلمی دفاع مقدسی با عنوان «اشنوگل» را هم اخیراً بازی کرده است که در زمره آثار نسبتاً باکیفیت گونه خود است.

 

برچسب ها: مهناز افشار، ماه چهره خلیلی، شقایق دهقان، ساره بیات، مینا ساداتی، چهره های جشنواره فجر، مهتاب نصیرپور، فرشته صدرعرفایی، زهرا داوودنژاد تعداد بازديد: 834 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز