Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 09:07

25
مهر
چهره های سینمایی ماه

چهره های سینمایی ماه

در چهره‌های ماه این بار مروری خواهیم داشت بر اوضاع کاری مریلا زارعی، سحر قریشی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، طناز طباطبایی، الهام چرخنده، باران کوثری و لیلا زارع.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه زنان

 

مریلا زارعی

ورود به شبکه خانگی همزمان با حضور در سینما

مریلا زارعی در اولین همکاری‌اش با داوود میرباقری مقابل دوربین «ماه تی تی» رفت. سریال «ماه تی‌تی» که مضمونی فانتزی دارد به کارگردانی داوود میرباقری اخیرا در تهران کلید خورد و مریلا زارعی برای اولین بار در سریالی که برای شبکه خانگی ساخته می‌شود بازی می‌کند.

لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان و مرجانه گلچین از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مریلا زارعی که امسال فیلم‌های "بادیگارد" و "دختر" را روی پرده داشت برای بازی در دو فیلم دیگر و از جمله "زیر سقف دودی" به کارگردانی پوران درخشنده و "اسرافیل" به کارگردانی آیدا پناهنده قرارداد بسته است.

سحر قریشی

طعنه به همکار بازیگر

سحر قریشی بازیگریست که علیرغم پرکاری، کارنامه قابل توجهی در سینما ندارد. او اخیرا "آب نبات چوبی" حسین فرحبخش را روی پرده داشت که فروش چندان قابل توجهی نداشت.

مهمترین نقش سینمایی کارنامه قریشی "شیفت شب" نیکی کریمی است؛ فیلمی که قریشی از حضور در آن خاطره‌ای خوش ندارد.

قریشی به تازگی به انتقاد از نیکی کریمی پرداخته که چرا حین رونمایی فیلم در کاخ جشنواره سی و سوم او را تحویل نگرفته!

قریشی گفته است: اول آن که در جشنواره برای فرش قرمز "شیفت شب" دعوت نشدم و اتفاقی بخاطر فیلم دیگرم {احتمالا منظورش"تگرگ و آفتاب" است} در کاخ بودم که متوجه فرش قرمز "شیفت شب" شدم. جالب اینجاست که دستیارهای سه گروه هم دعوت شده بودند و من، نه.

این بازیگر افزود: وقتی فهمیدم مرا فرش قرمز دعوت نکرده فهمیدم کار خاله زنک‌هاست!!! اما کم نیاوردم و رفتم به نیکی سلام کردم ولی جواب سلام مرا نداد.

دوباره سلام کردم و باز جواب نداد. زدم روی شانه‌اش و گفتم سلام عرض می‌کنم من سحر قریشی هستم اما نیکی فقط نگاهم کرد و باز رویش را آن طرف کرد و به شخصی دیگر گفت علی کجاست!!!…این بی‌ادبی بود.

مهتاب کرامتی

همکاری با کارگردان "دهلیز"

مهتاب کرامتی بازیگر زن سینمای ایران که سال گذشته مشاور دبیر جشنواره فجر شده بود و البته به عنوان تهیه کننده فیلمی با عنوان "آه ای عبدالحلیم" را آماده اکران دارد، نقش اصلی فیلم تازه بهروز شعیبی را که مضمونی اجتماعی دارد بازی خواهد کرد.

بهروز شعیبی که پیشتر در "دهلیز" با هانیه توسلی تجربه همکاری داشت و در "سیانور" هم علاوه بر هانیه توسلی یکی از نقش‌های اصلی خود را به بهنوش طباطبایی داده بود تازه‌ترین فیلمش را به تهیه کنندگی محمود رضوی می‌‌سازد که در هر دو فیلم قبلی‌اش و البته سریال "پرده نشین" به عنوان تهیه کننده حاضر بود.

کرامتی به تازگی بازی در فیلمی به نام "مرداد" به کارگردانی جوانی به نام بهمن کامیار را هم پشت سر گذاشت.

نیکی کریمی

تمرین موتورسواری و تهیه کنندگی

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران اخیرا تمرین موتورسواری را پشت سر گذاشت. او تحت نظر بهناز شفیعی یکی از بهترین موتورسواران زن ایران تمرین با موتور هوندا ۱۲۵ را انجام داد.

 این تمرین جهت ایفای نقش یک پیتزا دلیور در فیلم "بندر تهران" بود؛ فیلمی که تهیه کنندگی آن را هم نیکی کریمی خودش برعهده دارد.

این فیلم را پوریا آذریایجانی کارگردانی می‌‌کند که فیلمهایی مانند "روایت‌های ناتمام"، "تجریش ناتمام" و "اروند" را ساخته است.

باید منتظر ماند و دید تازه ترین تجربه نیکی کریمی که پخش پیتزا آن هم با موتور است به کجا خواهد رسید و خواهد توانست تجربه‌ای تازه در کارنامه وی باشد؟

طناز طباطبایی

بازیگری در نقش‌های متضاد

طناز طباطبایی بازیگریست که همواره سعی کرده نقش‌هایی متفاوت و گاه  متضاد با هم را برای اجرا انتخاب کند.

او که زمانی به خاطر ایفای نقش یک جوان معتاد به شیشه در "مرهم" مورد توجه قرار گرفته بود در "خشم و هیاهو" که در نوروز روی پرده رفت در نقش معشوقه یک هنرمند معروف ایفای نقش کرد.

او اخیرا هم "اروند" را روی پرده داشته که تجربه متفاوتی در نقش‌های ارزشی با درونمایه خانواده های دفاع مقدس است.

طباطبایی به تازگی بازی در "ویلای‌یها" را پشت سر گذاشته که امتداد نقش آفرینی های او در فیلم‌های ارزشی است اما از آن سو بازی در نقش دختری با رفتار شیطنت بار را در درام "ارادتمند نازنین بهاره تینا" بازی کرده است.

به نظر می‌‌رسد تجربه گرایی این بازیگر همچنان ادامه دارد...

الهام چرخنده

عوارض سکته قلبی

الهام چرخنده بازیگر و مجری تلویزیون اخیرا به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود. البته عوارض حمله قلبی همچنان تا مدت‌ها در وی وجود داشت و او مجبور شد مدتی در منزل شخصی‌اش استراحت کند.

به هنگام بستری شدن وی در بیمارستان، خواهرش به گلایه از هنرمندان پرداخته بود که هیچ‌یک حالی از وی نپرسیده بودند اما فرشید نوابی همسر سابق وی با انتشار تصویری از او در کنار فرزند مشترک‌شان ارسطو برای وی آرزوی سلامتی کرده بود.

الهام چرخنده که در سال‌های اخیر کوشیده به نوبه خود به تبلیغ حجاب برتر بپردازد بعد از ایفای نقش در سریال‌هایی نظیر "آسمان من" و "آوای باران" تجربه بازیگری نداشته است ضمن اینکه آخرین تجربه سینمایی او هم "عشق و جنون" بوده که اخیرا در شبکه خانگی عرضه شده است.

باران کوثری

همکاری مداوم با حامد بهداد

باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران که در یکی از گفتگوهای سالیان اخیرش از این گفته بود که در دوره ممنوع‌الکاری‌اش حامد بهداد خرج او را می‌‌داده است در یکی از تازه‌ترین تجربیات سینمایی‌اش با نام "سد معبر" باز هم با حامد بهداد همبازی شده است.

بهداد و باران یک فیلم آماده اکران به نام "هفت ماهگی" به کارگردانی هاتف علیمردانی دارند که در آن نقش یک زوج جوان را ایفا می‌‌کنند؛ زوجی که یکی از آنها به دلیل خیانت از بین می‌‌رود و دیگری است که باید تاوان خیانت را بدهد.

این دو نفر اخیرا بازی در "سد معبر" را پشت سر گذاشته اند؛ فیلمی که کارگردانی جوان به نام محسن قرایی آن را ساخته است و بهداد در آن نقش مأمور مبارزه با سدمعبر شهرداری را بازی کرده است و باران کوثری هم نقش همسر اوست.

لیلا زارع

از "سمفونی تولد" تا "پدیده"

لیلا زارع بازیگری که با ایفای نقش اصلی "شیفت شب" در کانون توجه قرار گرفت به تازگی بازی در فیلمی به نام "پدیده" را پشت سر گذاشت.

"پدیده" را علی احمدزاده ساخته است؛ کارگردانی که اثر قبلی اش "مادر قلب اتمی" هنوز اکران نشده است.

زارع فیلمهایی مانند "سمفونی تولد" ساخته محمد پرویزی و "غیرمجاز" ساخته حسن یکتاپناه را نیز آماده اکران دارد.

هر دو فیلم در زمره آثار اجتماعی سالهای اخیر جای می‌‌گیرند و در این بین "غیرمجاز" با مضمونی پیرامون دختران فراری ساخته شده است ولی "سمفونی تولد" نگاهی دارد به نقش اتفاقات گذشته در زندگی حال آدمیان و وجه تراژیکی که گاه این اتفاقات در زندگی آدمی بازی می‌‌کند.

 

برچسب ها: بازیگران سینما، باران کوثری، سحر قریشی، نیکی کریمی، طناز طباطبایی، هنرمندان سینما، مریلا زارعی، لیلا زارع، الهام چرخنده تعداد بازديد: 792 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز