Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:42

19
مرداد
چهره های مرداد ماه (2)

چهره های مرداد ماه (2)

در قسمت دوم مقاله چهره های مرداد ماه برای شما دوستان علاقه‌مند اخبار سینمایی،‌ به بررسی حال و روز و کارهای جدید تعداد دیگری از بازیگران زن سینما پرداخته‌ایم.

فلور نظری

کاهش تولیدات و کم کاری برآمده از آن

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون که در سالهای اخیر کم کارتر از قبل شده است دلیل اصلی این کم کاری را کاهش تولیدات نمایشی در تلویزیون دانسته است که زمانی با تولید تله فیلم‌‌ها با سینما رقابت می‌کرد.

نظری بیان داشت: مسئله‌ای که اظهر من الشمس است، اینکه تولیدات سریال‌‌ها در صداوسیما با کاهش زیادی مواجه شده است.

یکی از اصلی‌ترین دلیل کم کاری‌های امثال فلور نظری کاهش تولید مجموعه‌های تلویزیونی است. به جز این متاسفانه ساخت سریال‌‌های تلویزیونی دست عده‌ای خاص قرار گرفته و آنها هم کمتر فردی را به گروه خود اضافه می‌کنند.

چرا تنها یک بازیگر باید نقش خاله، عمه، مادر و ... را ایفا کند‌؟ چرا نباید این نقش‌‌ها به دیگر بازیگران سپرده شود.

شبنم مقدمی

همبازی با یک بازیگر قدیمی

شبنم مقدمی بازیگری که از رادیو شروع کرد و بعدتر به تلویزیون رفت و متعاقب آن هم بازی در سینما را تجربه کرد به تازگی کمدی «زاپاس» را روی پرده داشت ضمن اینکه یک فیلم نه چندان قابل تأمل به نام «نفس» را هم آماده اکران دارد.

مقدمی به تازگی مشغول بازی در فیلم «آباجان» شده است. «آباجان» را‌‌هاتف علیمردانی کارگردانی میکند که پیشتر از وی «کوچه بی نام» و «بخاطر پونه» را دیده بودیم.

مقدمی که سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل را برای فیلمهای «امروز» و «زاپاس» از آن خود کرده است در تازه ترین فیلمش با فاطمه معتمدآریا که از جمله بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است همبازی شده است ضمن اینکه سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ هم بازیگران مکمل این فیلم هستند. 

الهام غفوری

بازگشت با «علی‌البدل»

الهام غفوری جزو معدود بانوان تهیه کننده‌‌اي است که در تلویزیون فعالیت میکند. الهام غفوری که همسر سیروس مقدم کارگردان تلویزیون است اخیرا درگیر تولید یک مجموعه کمدی به نام «علی‌البدل» شده است.

 این مجموعه با هسته اصلی تولید سریال «پایتخت» یعنی محسن تنابنده-سیروس مقدم-خشایار الوند تولید میشود و تمامی لوکیشن‌های آن در حوالی همدان قرار دارد؛ لوکیشن‌های این سریال در مناطقی از روستاهای مختلف همدان قرار گرفته و همچنین چند حوضچه آب گرم نیز به عنوان لوکیشن مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشتر بنا بود این سریال ماه رمضان از شبکه اول سیما پخش شود اما در برنامه ریزی‌‌های تازه این طور شنیده شده که این سریال نوروز 96 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

برای خواندن بخش اول -چهره های مرداد ماه- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: سینما و تلویزیون، بازیگران سینما، هنرمندان سینما، بازیگران زن، الهام غفوری، شبنم مقدمی، فلور نظری تعداد بازديد: 716 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز