Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 14:06

23
تیر
چهره های تیر ماه

چهره های تیر ماه

از دنیای بازیگران چه خبر؟ این ماه هم به سراغ بازیگران سینما رفتیم و از اوضاع و احوال آنها پرسیدیم. اگر علاقه‌مند به اخبار هنرمندان سینما هستید، این مطلب را مطالعه نمایید.

تحریریه زندگی آنلاین- گروه زنان

 

هانیه توسلی

واکنش به ماجرای فیش‌های حقوقی

انتشار فیش‌های حقوقی برخی مدیران دولتی که ارقام هنگفتی در آنها به چشم می‌خورد سبب ساز آن شد که هانیه توسلی بازیگر زن سینمای ایران با انتشار یادداشتی به این ماجرا واکنش نشان داد.

هانیه توسلی با اشاره به این نکته که این ارقام میلیاردی حقوق رسمی است و ممکن است درآمدهایی هنگفت‌تر وجود داشته باشد که در جایی ثبت نشود نسبت به این ماجرا ابراز نگرانی کرده است.

هانیه توسلی نوشته است: فکر می‌کنم اینکه کسی فیش حقوقی‌اش را منتشر کند و ما ببینیم که رقم آن بسیار زیاد است، شاید فی‌النفسه بد نباشد، اما ماجرا وقتی بدتر می‌شود که بدانیم در ازای این حقوق کاری نکرده است. 

ملکه رنجبر

منتظر مرگ!!!

ملکه رنجبر بازیگری که او را با ایفای نقش در سریال "زیر آسمان شهر" به خاطر می‌‌آوریم در تازه ترین گفتگوی خود از خستگی گریبانگیرش به سبب درگیری مداوم با بیماری پارکینسون و مشکلات تنفسی سخن گفته است.

این بازیگر گفت: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد.

ملکه رنجبر افزود: این روزها حال خوشی ندارم و فکر می‌‌کنم که به خط آخر زندگی‌ام رسیده‌ام. تنگی نفس باعث شده حال خوبی نداشته باشم.

هفتاد سال برای هنر این مملکت خدمت کرده‌ام اما حالا هیچ کس به سراغم نمی‌آید و از من حالی نمی‌پرسد؛ همه به فکر پول درآوردن هستند. 

نغمه ثمینی

خاطره تلخ نویسنده "شهرزاد"

نغمه ثمینی که در ماه‌های اخیر به خاطر نگارش "شهرزاد" نامش سر زبان‌‌ها افتاد به تازگی یکی از نمایشنامه هایش با عنوان "نگاهمان میکنند" را در عمارت مسعودیه روی صحنه  داشت.

این نمایشنامه توسط محمدرضا اصلی کارگردانی شده و مضمون آن درباره کنترل بودن و زیرنظر بودن آدمیان است.

ثمینی همین مضمون را بهانه‌‌ای کرده و در گفتگویی از تجربیات شخصی خود درباره زیرنظر بودن گفت و در این بین اشاره‌ای کرده به خاطره تلخی که از فرودگاه فرانکفورت دارد؛ خاطره‌‌ای که برایش شرایط هولناکی رقم زده است.

یعنی زمانی که در سفری که به تازگی به هلند داشت، بین راه در فرودگاه فرانکفورت به وی گفتند که اثر چهار انگشتش با اثر انگشتی که سفارت فرستاده، نمی‌خواند و باید پلیس به این موضوع رسیدگی کند؛

هرچند این ماجرا بعد از مذاکره حل و فصل شد اما خاطره تلخی را برای نویسنده "شهرزاد" به جای گذاشت. 

گلشیفته فراهانی

موهایش را پوشاند

گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی که در جشنواره کن امسال با فیلمی از جیم جارموش به نام "پترسون" حضور داشت به تازگی در گفتگویی تلویحا از انتشار برخی تصاویر غیرمتعارف خود ابراز پوزش کرده بود.

این اتفاق مقارن شده است با انتشار تصویری از گلشیفته بر روی جلد هفته نامه فرانسوی "تله راما"؛ هفته نامه‌‌ای با زمینه فرهنگی هنری که نزدیک به هفتاد سال قدمت دارد.

در این تصویر گلشیفته موهایش را به گونه‌‌ای خاص پوشانده است. ضمن اینکه حلقه ازدواجش هم در دست چپش خودنمایی میکند. پیشتر درباره ازدواج او با یک بازیگر تئاتر خیابانی به نام “متیو سیلور” اخباری منتشر شده بود.

 

برچسب ها: بازیگران سینما، هانیه توسلی، هنرمندان سینما، ملکه رنجبر، نغمه ثمینی، نویسنده فیلم شهرزاد، گلشیفته فراهانی تعداد بازديد: 709 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز