Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 01:02

14
تیر
اولین تجربه تهیه کنندگی مهتاب کرامتی پروانه نمایش گرفت (1)

اولین تجربه تهیه کنندگی مهتاب کرامتی پروانه نمایش گرفت (1)

پروانه نمایش "آه ای عبدالحلیم" بعد از مدتها که از تولیدش می‌گذشت به تازگی صادر شد. نکته اینجاست که پروانه نمایش این فیلم با تغییر نام به "آتنا" صادر شده و در مقام تهیه کننده هم فقط نام ابوالقاسمی آمده است.

ورتا چمانی

 

مهتاب کرامتی جزو بانوان بازیگر مودب و البته بااخلاق سینمای ایران است. بانویی که در برخورد با مخاطبانش همواره سعی می‌کند اخلاق را رعایت کند و بارها دیده‌ایم که در رونمایی‌های آثارش وقتی در برابر حجم فراوان مخاطب قرار می‌‌گیرد همچنان سر صبر و با حوصله پاسخگوی محبت هواداران است.

کرامتی سال گذشته فیلم‌های "عصر یخبندان"، "ارغوان"، "جامه‌دران" و "مزارشریف" که تمامی آنها بجز "جامه دران" وارد شبکه نمایش خانگی شده‌اند و اگر کسی بخواهد در سینمای خانگی آنها را ببیند فرصت‌اش برایش فراهم است بخصوص که هر یک از این آثار در یک گونه خاص هستند و به تبع آن کرامتی هم بازی‌های متفاوتی را در آنها داشته است.

فارغ از این تجربیات بازیگری کرامتی چند ماهی می‌‌شود که وارد وادی تهیه کنندگی در سینما هم شده است. او سال قبل با همراهی طهورا ابوالقاسمی فیلم سوم احسان عبدی پور با عنوان "آه ای عبدالحلیم" را کارگردانی کرد.

عبدی‌پور که بیش از هر چیز به خاطر ساخت "تنهای تنهای تنها" شناخته می‌شود یک فیلم دیگر به نام "پاپ" را هم در کارنامه دارد.

نام جدید برآمده از نام یکی از شخصیت‌هاست

پروانه نمایش "آه ای عبدالحلیم" بعد از مدتها که از تولیدش می‌گذشت به تازگی صادر شد. نکته اینجاست که پروانه نمایش این فیلم با تغییر نام به "آتنا" صادر شده و در مقام تهیه کننده هم فقط نام ابوالقاسمی آمده است البته با نام شناسنامه‌ای شان که سیده فاطمه ابوالقاسمی است.

گویا کرامتی به دلیل نداشتن پروانه تهیه کنندگی نتوانسته نامش را به عنوان تهیه کننده "آتنا" بیاورد و به ذکر عنوان سرمایه‌گذار بسنده کرده است با این حال حضورش در این کار کاملا در قامت تهیه کننده بوده است و کوشیده است فعالیت خود در حیطه تولید را با این اثر استارت بزند. "آتنا" نام یکی از شخصیت‌های این فیلم است.

داستانی مرتبط با موسیقی

داستان "آتنا" بی ارتباط با موسیقی نیست؛ این فیلم داستان فائز، مسیح، آتنا و حمزه را روایت می‌‌کند در حالی که روزهای كسالت بار و خموده حوالی سی سالگی‌شان را پشت سر می‌گذارند.

 ورود شیرزاد كه پنج سال است زندگی‌اش را روی دریا و درون كشتی می‌گذراند، همراه با یك كشتی فرانسوی، اتفاقی و ناخواسته، ریتم زندگی‌شان را عوض می‌‌کند. یك باره چشم باز می‌‌كنند، تا میانه یك بازی غریب ایستاده‌اند. حالا می‌خواهند از زندگی كام بگیرند و عقده‌‌هایشان را نابود كنند.

مصطفی زمانی که این ماهها با "شهرزاد" حسابی گل کرده بود و بعد از "یوسف پیامبر" باز هم توانست در یک سریال توانایی‌های خود را ارائه کند نقش اصلی "آتنا" است.

پگاه آهنگرانی و سوگل قلاتیان که اولی بازیگری پرکار است که در سالهای اخیر در کنار بازیگری، کارگردانی مستند را هم تجربه کرده و دومی بازیگری مستعد و با وسواس که سعی می‌‌کند کمتر کار کند اما کارهای متفاوت را برگزیند نقش‌های زن کار را برعهده گرفته‌اند.

 رضا یزدانی خواننده موسیقی که سعی کرده در آثارش تلفیقی از راک و پاپ را انتخاب کند و پیشتر در آثار کارگردانانی نظیر مسعود کیمیایی، مهدی کرم پور و علی ژکان آوازخوانی کرده نیز در این فیلم ایفای نقش می‌‌کند؛ البته ایفای نقش وی به مانند همیشه در قالب یک خواننده است...

 

 

برای خواندن بخش دوم -اولین تجربه تهیه کنندگی مهتاب کرامتی پروانه نمایش گرفت- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: بازیگر سینما، مهتاب کرامتی، تهیه کننده زن، فیلم عصر یخبندان، فیلم ارغوان، فیلم جامه دران، فیلم مزار شریف، آه ای عبدالحلیم، فیلم آتنا تعداد بازديد: 691 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز