Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 03:13

20
خرداد
چهره های خرداد ماه

چهره های خرداد ماه

در حالی‌که به تازگی پروانه ساخت تازه‌ترین فیلم پوران درخشنده با عنوان "زیر سقف دودی" صادر شده است یک گروه مدعی ارتباط با این کارگردان شده‌اند و یک تست بازیگری برای انتخاب بازیگران این فیلم به راه انداخته‌اند!

هنگامه قاضیانی

شکست در گیشه

هنگامه قاضیانی بازیگر توانای سینمای ایران در هفته های اخیر فیلمی با نام "دلبری" را روی پرده داشت. این فیلم از حضور قاضیانی در نقش اصلی زن سود می‌‌برد و بخش عمده زمان فیلم حول محور شخصیتی می‌‌گذشت که قاضیانی ایفا می‌‌کرد.

با این حال داخلی بودن نماهای فیلم و حجم زیاده از حد دیالوگ، سبب ساز آن شد که مخاطبان زیاد از "دلبری" استقبال نکنند.

در این عدم استقبال البته که کمترین سهم را قاضیانی داشت چراکه او اتفاقا سعی زیادی کرد فیلم را از تکراری که به دلیل بسته بودن نماها و فقر ماده پرتحرک داستانی دچارش شده بود نجات دهد که البته موفق به این کار نشد. 

مهناز افشار

ادامه ماجراهای نهنگ عنبر...

قسمت دوم کمدی "نهنگ عنبر" با نام "نهنگ عنبر: سلکشن رویا" ساخته خواهد شد. این فیلم که ادامه کمدی "نهنگ عنبر" است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر با بازی مهناز افشار و رضا عطاران آغاز می‌‌شود. در مسیر زندگی مشترک ماجراهایی برای آنها به وقوع می‌‌پیوندد.

فیلمنامه «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» بر خلاف قسمت قبلی فیلم توسط سامان مقدم نوشته شده است و مانی باغبانی در نگارش فیلمنامه دخالتی ندارد. در این قسمت در کنار رضا عطاران بخشی از بار خلق موقعیت‌های طنز برعهده مهناز افشار گذاشته شده است. 

فاطمه معتمدآریا

بارش برف سرخ

فاطمه معتمدآریا بعد از تجربه موفقی که با بهرام توکلی در "اینجا بدون من" داشت قصد دارد در تازه‌ترین فیلم این کارگردان با عنوان "برف سرخ" بازی کند.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده‌ای که دو سال قبل با حمایت بانک پاسارگاد آثاری نظیر"دیه گو…"ی توکلی را تهیه کرده بود در تولید "برف سرخ" به عنوان تهیه کننده کنار وی حضور دارد.

معتمدآریا در ماه‌های گذشته فیلم "بهمن" را روی پرده داشت که البته آن قدرها مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. او بنا داشت سال قبل در یک سریال هم بازی کند که به دلیل ممنوع‌التصویری در تلویزیون این امر هم میسر نشد. 

داستان "یک دزدی عاشقانه" که با جمله تبلیغاتی "پت و مت ایرانی" اکران شده بود درباره دو دوست بود که درگیری آنها در یک سرقت باعث به زندان افتادن‌شان می‌‌شود.

بعد از آزادی وقتی به سراغ شریک سرقت‌شان که یک زن است و نقش‌اش را لادن مستوفی بازی می‌‌کند می‌‌روند می‌‌بینند که او تمامی سهم آنها از سرقت را صرف سرمایه‌گذاری در یک فیلم کرده است!!! 

پوران درخشنده

رد شایعه تست بازیگری

در حالی‌که به تازگی پروانه ساخت تازه‌ترین فیلم پوران درخشنده با عنوان "زیر سقف دودی" صادر شده است یک گروه مدعی ارتباط با این کارگردان شده‌اند و یک تست بازیگری برای انتخاب بازیگران این فیلم به راه انداخته‌اند!

این گروه که گویا در یکی از شهرستانهای ایران فعالیت دارند ادعا نموده‌اند با پوران درخشنده هماهنگ بوده و زیرنظر او تست بازیگری می‌گیرند.

درخشنده اما با ردّ هر گونه شایعه یا شنیده‌ای درباره تست بازیگری "زیر سقف دودی" از پیگرد قانونی کسانی گفت که ادعا کرده‌اند برای فیلم او تست بازیگری می‌گیرند.

این کارگردان باتجربه اظهار داشت: هنوز تیم تولید "زیر سقف دودی" چیده نشده و در اصل دستیاری برای این پروژه درنظر نگرفته‌ام که این دستیار بخواهد به نام من تست بازیگری بگیرد.

 

برچسب ها: بازیگران سینما، مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، فاطمه معتمدآریا، پوران درخشنده، کمدی نهنگ عنبر، زیر سقف دودی تعداد بازديد: 632 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز