Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:11

23
خرداد
«شهر باران» پذیرای خانواده برزو ارجمند می‌شود

«شهر باران» پذیرای خانواده برزو ارجمند می‌شود

برزو ارجمند بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور امشب به همراه همسرش پارمیس زند که از طراحان چهره پردازی سینمای ایران است، مهمان ویژه برنامه رمضانی «شهر باران» می‌شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برزو ارجمند بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشور امشب به همراه همسرش پارمیس زند که از طراحان چهره پردازی سینمای ایران است، مهمان ویژه برنامه رمضانی «شهر باران» می‌شوند. 

غلام دلشاد جانباز ۷۰ درصد شیمیایی که مدال رشادتش را از امام خمینی (ره) دریافت کرده است و چند سال پیش اولین پیوند چشم با سلول‌های بنیادی بر روی وی با موفقیت انجام شده است، دیگر مهمان این برنامه است که همراه با خانواده خود، به ضیافت «شهر باران» می‌آید. 

خانواده محور اصلی ویژه برنامه «شهر باران» است که توجه به خانواده‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از سوژه‌های اصلی این برنامه مورد توجه قرار گرفته است. 

«شهر باران» از تولیدات گروه معارف شبکه اول سیماست که هر شب ساعت 19 با اجرای پدرام کریمی و به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی به روی آنتن می‌رود. 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: ماه رمضان، بازیگران سینما، تلویزیون و رمضان، ویژه برنامه افطار، شهر باران، ویژه برنامه های رمضان، خانواده برزو ارجمند تعداد بازديد: 773 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز