Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 12:03

20
خرداد
در «ماه عسل» امشب چه می‌گذرد؟

در «ماه عسل» امشب چه می‌گذرد؟

امشب صحنه ماه عسل شاهد اتفاقی هیجان انگیز و دیدنی است. احسان علیخانی میزبان خانواده ای است که پس از سالها همدیگر را پیدا می‌کنند و در «ماه عسل» با هم روبرو می شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امشب صحنه ماه عسل شاهد اتفاقی هیجان انگیز و دیدنی است. احسان علیخانی میزبان خانواده ای است که پس از سالها همدیگر را پیدا می‌کنند و در «ماه عسل» با هم روبرو می شوند. 

اتفاقی که برای اولین بار است در تلویزیون و روی آنتن زنده رخ می دهد.

احسان علیخانی و تیمش برای نمایش این قاب به یادماندنی و روایت داستان پیچیده این خانواده کار سختی دارند و قطعاً تماشای این قصه از قاب تلویزیون جذابیت زیادی دارد. 

آرش ظلی پور؛ برنامه ريز و یکی از اعضای اصلی تيم توليد با گفتن این خبر از ذکر هرگونه اطلاعات دیگر خودداری کرد و با عنوان این جمله که جزییات این داستان نباید لو برود از مخاطبان «ماه عسل» خواست که حتماً امشب تماشاگر قسمت سوم این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی باشند. 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: ماه رمضان، صدا و سیما، برنامه های تلویزیونی رمضان، احسان علیخانی، ماه عسل، ویژه نامه افطار، سوژه های ماه عسل تعداد بازديد: 727 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز