Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:36

18
خرداد
موفق‌ترین فیلم‌های دنیا غم دارند

موفق‌ترین فیلم‌های دنیا غم دارند

بازیگر «من ترانه 15 سال دارم» در پاسخ به این سوال که آیا سینمای ایران، سینماگران و اهالی هنر صداقت لازم را دارند عنوان کرد: به نظرم سینمای ایران باصداقت است؛ البته انسان های ناصادق هم همه جا وجود دارد که در کل به توفیقی دست پیدا نمی کنند.

ترانه علیدوستی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مقوله سیاه‌نمایی و برچسب خوردن برخی فیلم‌ها از طرف بعضی افراد گفت: به نظرم غرضی پشت این جریان است و نمی‌دانم باید به چه شکل با آن مبارزه کرد؛ چون کسانی که این حرف را می زنند با تمایل این کار را می کنند، در کل واقع بینانه نیست. 

وی افزود: اگر شما در هر فستیوالی بروید شاهد خواهید بود، اکثر آثار تلخ هستند و غم دارند و راجع به آدمها و گرفتاری آنهاست. پس نباید برچسب سیاه نمایی بخورند؟

مسئله اینجاست برخی از ما فکر می کنیم با ساخت چنین فیلم‌هایی، سیاه نمایی و قصد منفعت طلبانه‌ای پشت کار است. 

وی ادامه داد: باید توجه داشت سینما جای طرح مسئله است و بهترین فیلم‌های تاریخ سینما آثاری است که غم و تلخی دارند، با این تفاسیر زیاد نباید به چنین جریانی (سیاه نمایی) اهمیت داد. 

بازیگر «من ترانه 15 سال دارم» در پاسخ به این سوال که آیا سینمای ایران، سینماگران و اهالی هنر صداقت لازم را دارند عنوان کرد: به نظرم سینمای ایران باصداقت است؛ البته انسان های ناصادق هم همه جا وجود دارد که در کل به توفیقی دست پیدا نمی کنند، تجربه به ما می گوید فیلم هایی که صادق نیستند موفق نخواهند بود.

چون هرچه نگاه می‌کنیم، می‌بینیم فیلمی که با دل مردم ارتباط برقرار می‌کند نمی تواند صادق نباشد. 

بازیگر «شهرزاد» اضافه کرد: فیلم‌هایی که تقلب و کپی‌برداری می کنند و قرار است از لحاظ کیفی در ظاهرشان گول زننده باشند، با استقبال روبرو نمی‌شود و در دل مردم جایی ندارد چون مردم آگاهند. 

وی  در پاسخ به این سوال که چرا تعدادی قصد تحقیر کردن سینمای ایران را دارند تصریح کرد: چون چنین جریانی را درک نمی کنم، واقعا جوابی برای آن ندارم. 

علیدوستی در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص ساخت «شهرزاد 2» خاطرنشان کرد: منتظریم فیلمنامه کامل شود تا کار را شروع کنیم. 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: گفتگو با بازیگران، بازیگران سینما، سینمای ایران، ترانه علیدوستی، گفتگو با ترانه علیدوستی، من ترانه 15 سال دارم، فیلم شهرزاد تعداد بازديد: 747 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز