Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 04:08

16
خرداد
ویژه برنامه افطار «از تو به یک اشاره»

ویژه برنامه افطار «از تو به یک اشاره»

گفتگو با مسلمانان غیر ایرانی که در ایران ساکن هستند، تغییر شرایط مشاغل مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و بررسی جنبه اجتماعی آن و همچنین آیتم‌های «از خدا چه خبر؟»، «قاصدک» از دیگر بخش های برنامه از تو به یک اشاره است.

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر روز به یکی از استان‌ها سفر کرده و با رسم و رسوم آن دیار در ماه مبارک رمضان آشنا خواهیم شد. 

وی ادامه داد: گفتگو با مسلمانان غیر ایرانی که در ایران ساکن هستند، تغییر شرایط مشاغل مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و بررسی جنبه اجتماعی آن و همچنین آیتم‌های «از خدا چه خبر؟»، «قاصدک» از دیگر بخش های این برنامه است که از ساعت 19:30 تا 21 با نویسندگی سارا آقا محمدی و ساناز احمدی دوستدار و گزارشگری نوید دانشور، تینا میرکرمی همراه با روایت نسیم رفیعی و خانم اصفهانی و گویندگی سعید توکلی و فاطمه آل عباس از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: رادیو ایران، ویژه برنامه رمضان، ویژه برنامه افطار، ماه مبارک رمضان، از تو به یک اشاره، برنامه های ماه رمضان، رادیو و رمضان تعداد بازديد: 595 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز