Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 08:26

10
خرداد
شاکردوست از يک راز پرده برداشت

شاکردوست از يک راز پرده برداشت

الناز شاکر دوست، بازیگر باسابقه سینما که این روزها به واسطه خرید اولین اثر حراج تهران در رسانه‌ها مطرح شد اعلام کرد که به مجموعه‌داری آثار هنری علاقمند است. الناز شاکردوست به غیر از بازیگری، در عرصه هنر چه فعالیت‌های دیگری دارد؟

الناز شاکر دوست، بازیگر باسابقه سینما که این روزها به واسطه خرید اولین اثر حراج تهران در رسانه‌ها مطرح شد اعلام کرد که به مجموعه‌داری آثار هنری علاقمند است. 

الناز شاکردوست به غیر از بازیگری، در عرصه هنر چه فعالیت‌های دیگری دارد؟ به گزارش هنرآنلاین، الناز شاکر دوست، بازیگر باسابقه سینما که این روزها به واسطه حضور در پنجمین حراج تهران و خرید اولین اثر این حراج در رسانه‌ها مطرح شد اعلام کرد که به مجموعه‌داری آثار هنری علاقمند است.

او که نخستین اثر ارائه شده در پنجمین حراج تهران، اثری از ناصر اویسی را خرید، لحظاتی پس از پایان این رویداد گفت: این نخستین بار است که خودم در "حراج تهران" حضور پیدا می‌کنم اما در ادوار گذشته، همیشه نماینده‌ای از طرف من در حراج حضور داشته است.

او گفت: ارتقای قیمت آثار بزرگان هنر ایران، مایه مباهات و افتخار ملی‌ست و هرکس در حد توان خود باید از این فرایند حمایت کند؛ من هم هر سال به اندازه توانم سعی کرده‌ام در این کار خطیر مشارکت کنم.

الناز شاکر دوست با ابراز خشنودی از اینکه نخستین کار پنجمین حراج تهران را خریداری کرده است گفت: هیجان انگیز بود که اولین چکشی که آقای پاکدل برای یک اثر در حراج پنجم زد نصیب من شد و مقدمه خلق رکوردی به یاد ماندنی برای هنر ایران شد،

من همیشه آثار استاد ناصر اویسی را دوست دارم و خوشحالم که این تابلوی زیبا و ارزشمند را به خانه می‌برم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: من معمولا به گالری‌های هنری سر می‌زنم و کار هنرمندان معاصر را دنبال می‌کنم، تماشای آثار هنری یکی از کارهایی ست که از آن لذت می‌برم.

او افزود: مجموعه کوچکی از آثار هنری برای خودم دارم، من را می‌توانید یک عضو کوچکی از مجموعه داران هنری بدانید.

 

 

منبع: شروع آنلاین

 

برچسب ها: بازیگران سینما، آثار هنری، بازیگران تلویزیون، الناز شاکر دوست، حراج تهران، استاد ناصر اویسی، گالری هنری، شاکردوست تعداد بازديد: 497 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز