Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:37

8
خرداد
برنامه های ماه رمضانی شبکه پنج

برنامه های ماه رمضانی شبکه پنج

«زائر رمضان» عنوان برنامه دیگری است که دقایقی مانده به افطار ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار می‌کند. در این برنامه قصد داریم باز شدن سفره‌های ساده افطار را که برای زائران امام رضا (ع) تدارک دیده شده است، نمایش دهیم.

مهدی خلجی مدیر گروه اقتصاد و جامعه شبکه پنج سیما در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «جشن رمضان» را مدنظر داریم که مانند هرسال از شبکه پخش خواهد شد. 

وی ادامه داد: «زائر رمضان» عنوان برنامه دیگری است که دقایقی مانده به افطار ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار می‌کند. در این برنامه قصد داریم احسان و باز شدن سفره‌های ساده افطار را که برای زائران امام رضا (ع) تدارک دیده شده است، نمایش دهیم. 

خلجی اضافه کرد: در واقع سعی داریم تا این فرهنگ را که در کشورهای مسلمان دیگر نیز وجود دارد، اشاعه دهیم. 

وی در ادامه از برنامه دیگری خبر داد و گفت: یک برنامه دیگر به صورت مشارکتی با شهرداری در نظر داریم که در حال حاضر در مورد نام و محتوای کامل آن به قطعیت نرسیده‌ایم اما می‌توانم بگویم این برنامه به صورت استیج برگزار می‌شود که مردم نیز می توانند در آن شرکت کنند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: صدا و سیما، تلویزیون و ماه رمضان، ویژه برنامه رمضان، جشن رمضان، زائر رمضان، ویژه برنامه افطار، شبکه 5 و رمضان تعداد بازديد: 663 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز