Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 11:38

14
اردیبهشت
«ابد و يك روز»، بیان واقعيت‌های جامعه

«ابد و يك روز»، بیان واقعيت‌های جامعه

سعید روستایی روز یكشنبه پس از اكران این فیلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد در جمع دانشجویان افزود: ایده این فیلم سینمایی از یك مستند كوتاه خودم نشات گرفته است كه روایت یك خانواده متزلزل را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، سعید روستایی روز یكشنبه پس از اكران این فیلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد در جمع دانشجویان افزود: ایده این فیلم سینمایی از یك مستند كوتاه خودم نشات گرفته است كه روایت یك خانواده متزلزل را نشان می دهد.

وی در پاسخ به سوال دانشجویان كه مسعود فراستی این فیلم را بدترین فیلم جشنواره می دانست افزود: مسعود فراستی در اصل نه درباره داستان و ساختار فیلم صحبت نكرده است بلكه او بهترین فیلم جشنواره فجر را بدترین فیلم عنوان كرده است.

به گفته وی، مسعود فراستی برای سانسور فیلم ها خط دهی می كند، اگر شمقدری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود او نیز رئیس سازمان سینمایی می شد.

وی گفت: شرایطی را پیش آوردند تا جلوی اكران این فیلم را بگیرند كه خوشبختانه این فیلم اكران شد و مردم از آن استقبال كردند.

به گزارش ایرنا، این بخش از سخنان سعید روستایی با استقبال و تشویق دانشجویان حاضر در نشست پرسش و پاسخ همراه شد.

وی در خصوص حضور بازیگرانی چون پیمان معادی در این فیلم نیز گفت: معادی از بازیگران خوب سینمای ایران است كه پس از فیلم جدایی جدایی نادر از سیمین یكصد فیلمنامه به دستش رسید و در بین فیلم ها 'ابد و یك روز' را انتخاب كرد.

به گزارش ایرنا، اكران و نشست نقد و بررسی این فیلم از سوی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهركرد برگزار شد كه با استقبال دانشجویان همراه شد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم، معصومه رحمانی بازیگر و محسن نصراللهی طراح صحنه فیلم نیز حضور داشتند.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: سینما، بازیگران سینما، پیمان معادی، فیلم سینمایی، فیلم ابد و يك روز، برنامه های سینما، مسعود فراستی تعداد بازديد: 732 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز