Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 12:51

12
اردیبهشت
مریم سعادت از سه شو می‌گوید

مریم سعادت از سه شو می‌گوید

سعادت که پیش از سال نو پیشنهاد بازی در سریال "قرعه" را به‌خاطر حضور در "سه‌شو" رد کرده ادامه می‌دهد: من برای بازی در سریال "قرعه" قرارداد بستم و حتی قرارداد را تمدید کردم ولی به دلیل این‌که سر پروژه "سه‌شو" بودم، بازی در "قرعه" منتفی شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روزنامه صبا، مریم سعادت که پس از سریال "دردسرهای عظیم 2" به مجموعه نمایشی "سه‌شو" پیوست، حضور در این برنامه طنز را کاری‌ اشتباه دانسته و گفت: حالا و در این موقعیت فکر می‌کنم که حضورم در "سه‌شو" از ابتدا کار غلطی بود و نمی‌بایست این پیشنهاد را می‌پذیرفتم. 

وی افزود: طرح قصه، فرم اجرا و استعداد‌یابی آواز که در کنار قسمت‌های نمایشی این برنامه بود ساختار غلطی داشت و باید اعتراف کنم ساختار "سه‌شو" از اول اشتباه پیش رفت. البته ما هم اشتباه کردیم که این کار را پذیرفتیم ولی گروه بعدی که وارد کار شد تمام تلاشش را برای بهبود این وضعیت کرد. 

سعادت با اشاره به اینکه نکته مثبتی که این برنامه داشت این بود که به نظرات بازیگران اهمیت داده می‌شد، خاطرنشان کرد: ما می‌توانستیم حرفمان را بزنیم و نظراتمان را بدهیم.

خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد ما متن را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواندیم و به نظرمان می‌آمد که این متن ایراد دارد و وقتی با گروه نویسنده‌ها صحبت می‌کردیم، آن‌ها تلاش می‌کردند ایراد‌ها را بر طرف کنند و با اعمال این نظرات در بعضی مواقع متن‌ها و شکل کار تغییر می‌کرد. 

سعادت در پاسخ به این سؤال که اگر پروژه "سه‌شو" غلط بود چرا آن راپذیرفت، گفت: اولاً زمانی که ما این کار را شروع کردیم آقای رضویان دقیقاً نمی‌دانست چه چیزی می‌خواهد.

او سرش خیلی مشغول بود و هزار کار را با هم می‌خواست انجام بدهد و ما هم نمی‌دانستیم حاصلش چه می‌شود. وقتی پخش آن شروع شد دیدم که این همه هیاهو به خاطر هیچ است و اگر ایشان از ابتدا کارهایی را که به عهده می‌گرفت به هم مربوط می‌شد این برنامه هم موفق‌تر می‌شد. 

سعادت که پیش از سال نو پیشنهاد بازی در سریال "قرعه" را به‌خاطر حضور در "سه‌شو" رد کرده ادامه می‌دهد: من برای بازی در سریال "قرعه" قرارداد بستم و حتی قرارداد را تمدید کردم ولی به دلیل این‌که سر پروژه "سه‌شو" بودم، بازی در "قرعه" منتفی شد.

در حال حاضر هم استراحت می‌کنم ولی اگر پیشنهاد خوبی مطرح شود حتماً آن را می‌پذیرم. تصمیم دارم امسال بیشتر در تئاتر بازی کنم. 

این بازیگر در خاتمه در پاسخ به این سؤال که سطح کیفی فیلمنامه‌ها را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: به نظر من گروه کارگردانی و نویسندگان و عوامل باید انعطاف‌پذیر باشد به گونه‌ای که بتوانیم نظراتمان را درباره نقش خودمان مطرح کنیم.

البته من کاری به نویسندگی یک اثر ندارم و اگر می‌خواستم این کار را بکنم حتماً خودم آن را می‌نوشتم. ولی وقتی در رابطه با نقش خودم نظری دارم، حتماً دوست دارم این نظر را بازگو کنم و گروه هم به حرفم توجه کنند.

البته این انتظار را ندارم که حتماً همان کاری را که من می‌گویم، انجام دهند فقط این انتظار را دارم که به حرف‌های من به عنوان یک هنرپشه توجه شود.

حالا ممکن است کل کار از لحاظ کیفی کمی ضعیف باشد ولی همین که حرف را بپذیرند و متوجه مسائلی بشوند که بازیگر مطرح می‌کند، یک حسن است.

اما برخی اوقات نویسنده‌ها نوشته‌های خود را وحی منزل می‌دانند و تغییری در آن ایجاد نمی‌‌کنند که این خیلی بد است. من همیشه سعی می‌کنم در کارهایی حضور داشته باشم که بتوانم با آن گروه حرف بزنم و حرف یکدیگر را بفهمیم.

 

 

منبع: هنرآنلاین

 

برچسب ها: سینما و تلویزیون، گفتگو با بازیگران سینما، مریم سعادت، گفتگو با مریم سعادت، برنامه های سیما، برنامه سه شو، مجموعه نمایشی سه شو تعداد بازديد: 897 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز