Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 21:24

11
اردیبهشت
بهترین‌های طنز در «چهارخونه» رادیو ایران

بهترین‌های طنز در «چهارخونه» رادیو ایران

رامین جوادپور تهیه‌کننده در خصوص برنامه طنز «چهارخونه» گفت: در این برنامه با اجرای اردشیر منظم و و صابر قدیمی از طنزپردازان کشورمان، میهمان خانه‌های مردم می‌شویم. هر هفته یک میهمان ویژه داریم که در گونه‌های مختلف طنز در برنامه حضور دارد.

رامین جوادپور تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه طنز «چهارخونه» گفت: در این برنامه با اجرای اردشیر منظم و و صابر قدیمی از طنزپردازان کشورمان، میهمان خانه‌های مردم می‌شویم. 

جوادپور ادامه داد: هر هفته یک میهمان ویژه داریم که در گونه‌های مختلف طنز در برنامه حضور دارد. گاهی از شاعر و گاه از بازیگر طنز دعوت می‌کنیم تا لحظات شادی را با شنونده‌های خود سپری کنیم. 

این هفته از دیار خوانسار احمد دباغی که خود معلم است و در گذشته شعر جدی می‌سروده و در مضامین انتقادی کار کرده و در حال حاضر دستی بر طنز دارد، میهمان برنامه می‌شود.

او در حال حاضر مجموعه شعرطنز، غزلیات و رمانی اجتماعی را در دست تالیف دارد که امیدوار است تا آخر اردیبهشت 95 آن‌ها را به مرحله چاپ برساند. 

دباغی در این برنامه شعرهایی با موضوع «موش‌ها و شیطنت‌شان در شهر» «بی‌تفاوتی مردم نسبت به احوال یکدیگر» را با ادبیاتی محلی را می‌خواند و با ضرب‌المثلی از خوانسار سخنانش را تمام می‌کند. 

بررسی طنز ادبی، اعلام مهمترین خبرهای هفته و بیان حاشیه‌های طنز، آشنایی مردم با کاریکلماتور و لطیفه‌های دنیای مجازی و پخش موسیقی‌های با کلام طنز و شوخی با اخبار ورزشی و غیر ورزشی از دیگر بخش های این برنامه است. 

برنامه طنز «چهارخونه» کاری از گروه ورزش و تفریحات، جمعه‌ها ساعت 17 به گویندگی اردشیر منظم، کارشناسی صابر قدیمی و نویسندگی حمید پارسا از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب ها: صدا و سیما، برنامه های رادیو، رادیو و تلویزیون، برنامه طنز چهارخونه، چهارخونه رادیو ایران، برنامه های طنز، رادیو ایران تعداد بازديد: 687 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز