Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 14:43

28
فروردین
جشن تولدی برای محمدعلی کشاورز

جشن تولدی برای محمدعلی کشاورز

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر تولد ۸۶ سالگی خود را جشن گرفت. این هنرمند بیان کرد: ما هر چه داریم از مردم است و هنر ما برای مردم و خود ما هم برای مردم هستیم.

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت (شامگاه ۲۶ فروردین ماه) با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای کانون کارگردانان خانه تئاتر تولد ۸۶ سالگی خود را جشن گرفت. 

به گزارش ایسنا، محمدعلی کشاورز در این دیدار بر لزوم توجه به هنر تئاتر و پیشرفت آن اشاره کرده و گفت: سینما و تلویزیون پیشرفت نمی‌کنند؛ مگر آن که تئاتر پیشرفت کند. 

وی همچنین به نقل چند خاطره از سابقه ایفای نقش در تئاتر پرداخته و در ادامه برای تمامی هنرمندان و بخصوص کسانی که به تازگی خبر کسالت‌شان را شنیده است، آرزوی سلامتی کرد.

این هنرمند همچنین بیان کرد: ما هر چه داریم از مردم است و هنر ما برای مردم و خود ما هم برای مردم هستیم. 

کشاورز از زنده‌یاد علی حاتمی، اکبر خواجویی و عباس کیارستمی در این جلسه به نیکی یاد کرد و در تماس تلفنی علی اکبر محلوجیان نویسنده سریال «پدر سالار»؛ تبریک تولدش را به مناسبت ۸۶ ساله‌اش شنید. 

سپس فضل الله توکل استاد موسیقی و گروه نوازندگان همراه او قطعه‌ای را به مناسبت سالروز تولد محمد علی کشاورز اجرا کرد و سپس بهروز رضوی به حافظ خوانی پرداخت. 

گرفتن عکس یادگاری و خواندن ترانه تولد به طور دسته جمعی پایان بخش این دیدار صمیمانه با پدر سالار سینما و تلویزیون ایران بود. 

در این دیدار صمیمانه هنرمندانی همچون محمد بنایی، نویسنده، تهیه کننده، کارگردان و نایب رییس هیات مدیره کانون کارگردانان خانه تئاتر، داریوش اسد زاده بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر تلویزیون، نصرت الله وحدت بازیگر قدیمی سینما، بهروز رضوی گوینده و مجری رادیو و تلویزیون، فرهنگ جولایی تهیه کننده رادیو و تلویزیون، فضل الله توکل نوازنده قدیمی و باسابقه، ناصر خویشتن دار دوبلور و گوینده باسابقه، اسدالله یکتا بازیگران سینما و تلویزیون، ونداد بنایی طراح صحنه و مدیر تولید سینما و تلویزیون، آرمان امام بخش نوازنده، سارا عابدی نماینده کانون کارگردانان خانه تئاتر و... حضور داشتند. 

به گزارش ایسنا، در جشن «شب کارگردان» که اردیبهشت ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران توسط کانون کارگردانان خانه تئاتر برگزار خواهد شد برای محمدعلی کشاورز و ولی الله شیر اندامی بزرگداشت برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: بازیگران سینما، گفتگو با هنرمندان، تولد محمدعلی کشاورز، بازیگران پیشکسوت، سریال پدر سالار، جشن شب کارگردان، محمدعلی کشاورز، خانه هنرمندان ایران تعداد بازديد: 826 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز