Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 09:29

21
فروردین
بهبودی حال عباس کیارستمی

بهبودی حال عباس کیارستمی

مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از بهبودی وضعیت این کارگردان سینما و احتمال انتقال او به بخش در یکی دو روز آینده خبر داد. حال ایشان خوب است و حتی جمعه، 20 فروردین خودشان توانستند غذا بخورند و با چند دوستشان هم ملاقات داشته باشند.

مسئول تیم رسیدگی به درمان عباس کیارستمی از بهبودی وضعیت این کارگردان سینما و احتمال انتقال او به بخش در یکی دو روز آینده خبر داد. 

دکتر رضا پایدار در گفت و گویی با خبرنگار سینمایی ایسنا درباره آخرین وضعیت کیارستمی بیان کرد: حال ایشان خوب است و حتی امروز (جمعه، 20 فروردین) خودشان توانستند غذا بخورند و با چند دوستشان هم ملاقات داشته باشند. 

او با اشاره به اینکه وضعیت این کارگردان از حالت بحرانی خارج شده است، افزود: اگر این روند ادامه داشته باشد دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و اگر چه در حال حاضر هم قابل انتقال به بخش هستند، اما فعلا در ICU می مانند تا کنترل بیشتری روی شرایط ایشان صورت گیرد.

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: تلویزیون، بازیگران صدا و سیما، هنرمندان سینما، بازیگران تلویزیون، عباس کیارستمی، بیماری عباس کیارستمی، بهبودی عباس کیارستمی تعداد بازديد: 883 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز