Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 17:54

19
فروردین
خبر جدید «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

خبر جدید «در قصه‌ها زندگی می‌کنند»

اپیزود سوم از مجموعه اپیزودیک "در قصه‌ها زندگی می‌کنند" که تصویربرداری آن ۹ روز به طول انجامید، دیروز به پایان رسید و از فردا تصویربرداری اپیزود چهارم در محله سعادت آباد تهران آغاز می‌شود.

تصویربرداری اپیزود چهارم سریال "در قصه‌ها زندگی می‌کنند" از فردا - پنجشنبه - آغاز می‌شود. 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، اپیزود سوم از مجموعه اپیزودیک "در قصه‌ها زندگی می‌کنند" که تصویربرداری آن ۹ روز به طول انجامید، دیروز به پایان رسید و از فردا تصویربرداری اپیزود چهارم در محله سعادت آباد تهران آغاز می‌شود. 

اپیزود سوم به نام اکرم، درباره دختری است به نام اکرم که به دنبال گرفتن وام برای تهیه جهیزیه خواهرش است و در این میان متوجه مریضی برادر همکارش می‌شود که موجبات تصمیماتی را در طول داستان فراهم می‌کند. 

لوکیشن آخر اپیزود سوم کارخانه واقع در احمدآباد مستوفی بود که با نقش‌آفرینی سپیده خداوردی و متین ستوده به اتمام رسید. 

سپیده خداوردی، متین ستوده، مهری آل آقا، فائزه علوی، محمدرضا اکبری و معصومه کریمی در این اپیزود جلوی دوربین رفتند. 

عوامل پشت دوربین "در قصه‌ها زندگی می‌کنند" عبارتند از: تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار برنامه ریز: شیما باقری دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، کسری مدیر تولید: وحید مرادی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیاران صحنه: علی خزایی و مصطفی هادی، دستیار لباس: زهرا موسوی انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عکاس: هانیه رستمی،جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: مرضیه آذری. 

فاز سوم مجموعه "در قصه‌ها زندگی می‌کنند" به قلم گروهی از نویسندگان و به سرپرستی علی حدادی با کارگردانی داوود بیدل به تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تولید شده و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: رسانه ملی، صدا و سیما، برنامه های تلویزیون، در قصه‌ها زندگی می‌کنند، سریال های تلویزیون، تصویربرداری سریال، تلویزیون و رادیو تعداد بازديد: 649 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز