Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:22

18
فروردین
نمایش زندگی پروفسور عدل از رادیو

نمایش زندگی پروفسور عدل از رادیو

زندگی‌نامه دکتر یحیی عدل در قالب نمایش رادیویی "مکتب عدل" به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. این نمایش رادیویی را زینب آرمند نوشته که به فرازهایی از زندگی دکتر یحیی عدل، پدر جراحی نوین و علم بیهوشی ایران می‌پردازد.

چهارشنبه - 18 فروردین ماه - زندگی‌نامه دکتر یحیی عدل در قالب نمایش رادیویی "مکتب عدل" به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این نمایش رادیویی را زینب آرمند نوشته که به فرازهایی از زندگی دکتر یحیی عدل، پدر جراحی نوین و علم بیهوشی ایران می‌پردازد. 

در این نمایش رادیویی احمد ایرانیخواه، نورالدین جوادیان، امیر زنده‌دلان، احمد گنجی، محمدرضا علی، احمد لشینی، ایوب آقاخانی، رامین پورایمان و تعدادی دیگر از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند. 

"مکتب عدل" به کارگردانی مجید حمزه، تهیه‌کنندگی: شهناز دهکردی، صدابرداری: حیدر صفدری و افکت: محمدرضا قبادی فر، ساعت 16:30 از رادیو نمایش پخش می شود. 

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها: صدا و سیما، رادیو نمایش، نمایش رادیویی، مکتب عدل، هنرهای نمایشی رادیو، زندگی نامه دکتر یحیی عدل، رادیو تعداد بازديد: 677 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز