Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 11:32

26
اسفند
رونمایی از ویترین نوروزی شبکه پنج

رونمایی از ویترین نوروزی شبکه پنج

با تصمیم سیما برای پخش نوروزی سریال خارجی در شبکه پنج، سریال کره ای دونگ نیز از 28 فروردین هر روز ساعت 23 شبکه پنج پخش می شود. پخش این سریال تا آخر بهار ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه پنج، این شبکه در ایام نوروز برنامه هایی با رویکرد اقتصادی و سرگرمی اجتماعی پخش خواهد کرد. برنامه های اقتصادی نوروز این شبکه نیز رویکرد سرگرمی دارند.

از جمله این برنامه ها آقای آتش نشان است؛ یک مسابقه سرگرمی - اقتصادی جدید در قالب مستند و در 14 قسمت 50 دقیقه ای با اجرای محمد سلوکی هر شب ساعت 20 روی آنتن خواهد رفت. بازپخش این مستند - مسابقه ساعت 11 صبح پیش شده است.

این رقابت نفس گیر برای ترویج فرهنگ کار و تلاش و سخت کوشی همراه با ایثار و از خودگذشتگی طراحی شده است. شرکت کنندگان در این رقابت داوطلبان استخدام در سازمان آتش نشانی هستند. این مسابقه در کنار تقویت قدرت جسمانی، روحیه از خودگذشتگی را نیز تقویت می کند و از این جهت شرکت کنندگان قوی و با اراده آن، مردان آهنین فداکار هستند.

در پایان به یاد امید عباسی آتش نشان فداکار، قهرمان این رقابت در سازمان آتش نشانی استخدام و نشان امید دریافت می کنند.

سالی نو نیز با رویکرد اقتصادی - سرگرمی ویژه برنامه نوروزی دیگری است که در امتداد برنامه سال تحویل از اول نوروز تا چهاردهم فروردین هر روز ساعت 18 پخش و ساعت 24:30بازپخش می شود. این بهاریه با اجرای ژیلا صادقی علاوه بر گفت وگو با کارآفرینان موفق و برتر سال 94، بخش هایی شامل نماهنگ عیدانه، مشاغل سخت، مسابقه ورزشی تفریحی هم دارد.

مجموعه طنز نمایش - ترکیبی پنج دری هم با رویکرد خانوادگی و تربیتی از دیگر برنامه های نوروز 95 شبکه پنج است که در 13 قسمت 45 دقیقه ای هر روز ساعت 16 عصر پخش و ساعت 8:45 صبح بازپخش می شود. بخش اول این برنامه یک آیتم نمایشی درباره خانواده پر جمعیتی است که دور هم در خانه پدری زندگی می کنند. عباس محبوب، شهربانو موسوی، عباس جمشیدی فر و... از بازیگران این مجموعه هستند.

در بخش دوم پنج دری، موضوع نمایش هر قسمت توسط یکی از کارشناسان نقد و تحلیل می شود.

با تصمیم سیما برای پخش نوروزی سریال خارجی در شبکه پنج، سریال کره ای دونگ نیز از 28 فروردین هر روز ساعت 23 شبکه پنج پخش می شود. پخش این سریال تا آخر بهار ادامه خواهد داشت.

دست اندرکاران برنامه اقتصادی روزآمد هم برای ایام نوروز تدارک ویژه ای دیده اند و با به تصویر کشیدن زیبایی های ایران، اقتصاد گردشگری را در چهار گوشه کشورمان مرور می کنند. روزآمدی ها در نوروز ساعت 19 عصر به دیدار مردم می آیند و فرش قرمز روزآمد نیز زیرپای فعالان اقتصاد مقاومتی پهن شده است.

پنگول، چرا، خاله نرگس و سایر دوستان بچه ها در برنامه رنگین کمان نیز امسال عیدانه ویژه برای بچه ها دارند و علاوه بر شعرهای کودکانه و دید و بازدید عیدانه، آیتم های نمایشی را با محوریت اقتصاد کودک آماده پخش کرده اند. رنگین کمان هر روز ساعت 15:15 عصر پخش می شود.

مجله تصویری اقتصاد 94 با رویکرد بررسی تحولات سال به صورت تولید مشترک بین شبکه پنج و شبکه بازار در ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت. این برنامه هر روز ساعت 8 صبح ضمن بررسی تحولات فروردین تا اسفند 94، چشم اندازی از اقتصاد کشور را نیز ارائه می کند و همزمان در شبکه بازار پخش می شود.

مستند مفرح خسته نباشید با نگاهی نرم و شیرین به سختی های مشاغل در ایام نوروز هر شب ساعت 21 پخش خواهد شد. این برنامه اقتصادی با رویکرد سرگرمی و طنز در شبکه مستند سیما تولید و در شبکه پنج باز پخش می شود.

مستند پنج از شناخته شده ترین مستد های شبکه سیما است که مخاطبان ثابت و پر و پا قرصی در شبکه پنج سیما دارد. دوره جدید این مستند در ژانر طبیعت و حیات وحش شبهای نوروز ساعت 22 از آنتن شبکه پنج پخش می شود. بینندگان صبحگاهی شبکه نیز ساعت 7 صبح می توانند این مستند زیبا را تماشا کنند.

برنامه دوستت دارم مادر با اجرای سید کاظم احمدزاده نیز همزمان با شب ولادت حضرت زهرا (س) و مقارن با روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن، از شب 9 فروردین به جدول پخش برنامه های شبکه پنج اضافه می شود. پخش این برنامه از روز مادر آغاز و تا روز پدر ادامه خواهد یافت. دوره اول دوستت دارم مادر و دوستت دارم پدر، سال گذشته با استقبال فراوان مردم روبرو شده بود.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: سریال های نوروزی، تلویزیون و نوروز، برنامه های نوروزی تلویزیون، ویترین نوروزی شبکه پنج، برنامه های اقتصادی نوروز، برنامه های شبکه پنج، مجموعه طنز نوروز تعداد بازديد: 779 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز