Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 04:58

24
اسفند
صدای نوروز در رادیو ایران

صدای نوروز در رادیو ایران

از بخش های جذاب و شنیدنی کوی نشاط سفر و زینت، اسکانیا، آقای یهویی، گزارشگر رادیو، عاقل انسان، خاطرات آقای یهویی، باجه نشاط، مقصر مربوطه و... می باشد. پخش طنزآهنگ های متناسب با بخش های نمایشی از دیگر بخش های شنیدنی برنامه است.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از شبکه رادیویی ایران، اینک بهار برنامه ویژه تحویل سال به مدت 300 دقیقه است.

به گفته مهدی ساعی تهیه کننده اینک بهار، این برنامه از ساعت 4 صبح تا 9 با حضور مهمانانی در حوزه موسیقی و سینما و با اجرای سعید توکلی و سعیده سلطانی از رادیو ایران پخش می شود.

این برنامه شامل بخش های گزارشی؛ چون خانه سالمندان، مراکز بهزیستی، راهیان نور، اماکن زیارتی و اماکن نظامی در مرزهاست.

علاوه بر آن بخش های طنز دارد که در این بخش ها شخصیت های کارتونی دهه 60 را هنگام سال تحویل به دنیای امروز می آورد.

مشاعره طنز توسط خوانندگان از دیگر بخش های برنامه است؛ گزارش از سایر کشور هایی که سنت برگزاری نوروز دارند، از قسمت های این ویژه برنامه است.

مهدی ساعی به عنوان تهیه کننده برنامه کوی نشاط، دیگر برنامه نوروزی رادیو ایران هم گفت: این برنامه از 29 اسفند تا 13 فروردین راس ساعت 9 صبح با اجرای سعید توکلی به مدت یک ساعت پخش می شود.

در این برنامه علاوه بر ایجاد فضایی شاد و عیدانه به ناهنجاری ها و برخی رفتارهای اشتباه به زبان طنز توجه می شود و سعی در ترویج نوروز اسلامی و ایرانی و تشویق به ساده زیستی و سبک زندگی اسلامی و ایرانی از اهداف این برنامه است.

از بخش های جذاب و شنیدنی کوی نشاط سفر و زینت، اسکانیا، آقای یهویی، گزارشگر رادیو، عاقل انسان، خاطرات آقای یهویی، باجه نشاط، مقصر مربوطه و... می باشد.

پخش طنزآهنگ های متناسب با بخش های نمایشی از دیگر بخش های شنیدنی برنامه است که تقریبا 30 قطعه باکلام توسط گروه موسیقی کوی نشاط تهیه و تولید شده است.

کوی نشاط با هنرنمایی میترا خواجه ایان، فاطمه صدرایی، علی یداللهی و پیمان قریب پناه از رادیو ایران پخش می شود. 

جلیل رسولی در برنامه سفید

بر اساس گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، جلیل رسولی چهره ماندگار خوشنویسی یکشنبه شب (23 اسفند) میهمان برنامه سفید خواهد بود.

مخاطبان سفید در این برنامه شاهد آثار و تصاویری از استادان یگانه خط فارسی استاد حسن میرخانی و استاد حسین میرخانی نیز خواهند بود.

برنامه سفید به تهیه کنندگی سعید بشیری و داوود آجرلو هر شب ساعت 23 از شبکه آموزش سیما زنده پخش خواهد شد.

 

 

منبع: ایرنا

 

برچسب ها: شبکه آموزش سیما، جلیل رسولی، چهره ماندگار خوشنویسی، صدای نوروز در رادیو ایران، رادیو در نوروز، صدا و سیما در نوروز، برنامه سفید تعداد بازديد: 571 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز