Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 21:08

19
اسفند
سری دوم سریال دودكش در نوروز

سری دوم سریال دودكش در نوروز

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه یک از روند تولید این مجموعه به کارگردانی محمد حسین لطیفی اظهار رضایت کرد و در عین حال گفت:‌ فکر می‌کنم تصویربرداری سری دوم «دودکش» تا پایان نوروز ادامه داشته باشد.

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه یک از روند تولید این مجموعه به کارگردانی محمد حسین لطیفی اظهار رضایت کرد و در عین حال گفت:‌ فکر می‌کنم تصویربرداری سری دوم «دودکش» تا پایان نوروز ادامه داشته باشد.

سید محمود رضوی سپس درباره تاثیر کامل بودن فیلمنامه بر کیفیت سریال‌ها به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: زمانی که کار به من پیشنهاد شد، فیلمنامه کاملی وجود نداشت اما خطوط کلی مشخص بود و بر اساس همان خطوط کلی کار را ادامه دادیم.

شروع داستان سری دوم «دودکش» از جایی آغاز می‌شود که خانواده فیروز و نصرت به دنبال یک جا هستند اما بقیه داستان به روابط میان آن‌ها می‌گذرد؛ یعنی جایی از داستان به قالیشویی می‌گذرد ولی بقیه قصه مسائل آدم‌ها در جامعه با یکدیگر است؛ چراکه در مقطعی قرار بود ما با همان کاراکترها یک قصه دیگری را با عنوان «فروشگاه بزرگ» داشته باشیم اما این تصمیم تغییر کرد و قرار شد داستان «دودکش» را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت مالی در سری دوم «دودکش» که در نهایت از سوی صداوسیما با عنوان «پادری» معرفی شده، چطور است؟ خاطرنشان کرد: وضعیت سازمان صداوسیما که به لحاظ مالی پیچیده است و همه از این موضوع آگاه هستند. ما همیشه قرار نیست به سازمان متکی باشیم.

خدا را شکر توانسته‌ایم تا این مرحله کار را جمع کنیم؛ ضمن اینکه پشتیبانی سازمان هم وجود داشته و این‌طور نبوده که کار را رها کند. کمبود بودجه این روزها فقط مختصص سازمان صداوسیما نیست، بلکه همه نهادهای دولتی این روزها وضعیت مالی جالبی ندارند اما باز هم با همه مشکلات، سازمان در تلاش است که هیچ کاری عقب نیفتد و مردم آنتن را خالی نبینند.

 

اخیرا هم معاون سیما اعلام کردند که مجبورند احتمالا چندین شبکه را با هم ادغام کنند، بر این اساس این شرایطی است که به سازمان صداوسیما تحمیل می‌شود و فقط متعلق به سازمان نیست.

رضوی همچنین بیان کرد: باز هم در این شرایط مالی سخت ما ممنون دوستانی هستیم که حداقل با هم شفاف صحبت می‌کنیم و کارها را کم و بیش جلو می‌بریم؛ ضمن اینکه همکاران هم با ما خیلی کنار می‌آیند و برای رساندن کارها تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه اول در پایان در پاسخ به اینکه آیا داستان «دودکش» قابلیت ادامه‌دار بودن را دارد؟ گفت: ما فقط به این سری از قصه فکر کرده‌ایم و معلوم نیست که چه اتفاقی بیفتد، اما داستان سری دوم «دودکش» در جایی تمام می‌شود که احتمال دارد بشود آن‌را شروع کرد ولی فعلا فکری نکرده‌ایم.

 

منبع: ايسنا

 

برچسب ها: سریال های نوروزی، سریال نوروزی شبکه اول، سری دوم سریال دودكش، محمد حسین لطیفی، تلویزیون در نوروز، مجموعه های نوروزی سیما، سریال دودكش تعداد بازديد: 662 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد اين مقاله چيست؟

فیلم روز
تصویر روز