Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 05:10

14
شهریور
چهره های شهریور ماه

چهره های شهریور ماه

ماهور الوند که با فیلم «دختر» فعالیت حرفه‌ای بازیگری خود در سینما را آغاز کرده است به زودی با یک ملودرام زنانه به نام «ملی و راه‌های نرفته...» به سینماها می‌‌آید.

ماهور الوند

مصائب کتک‌های همسر!!!

ماهور الوند فرزند سیروس الوند کارگردان سرشناس سینمای ایران که با فیلم «دختر» فعالیت حرفه‌ای بازیگری خود در سینما را آغاز کرده است به زودی با یک ملودرام زنانه به نام «ملی و راه‌های نرفته...» به سینماها می‌‌آید.

ماهور که در «دختر» چنان که باید مورد توجه مخاطبان عام قرار نگرفت در «ملی...» نقش اصلی زن را ایفا کرده است؛ نقش زنی جوان که با رفتارهای بد و ناپسند از سوی همسرش مواجه می‌شود و همین مسأله است که دردسرهای فراوانی را پیش روی او قرار می‌دهد.

ماهور الوند اخیرا بازی در «هت تریک» را هم پشت سر گذاشت که در جشنواره سی و ششم فیلم فجر حضور خواهد داشت. 

فاطمه معتمدآریا

بازگشت به تلویزیون

فاطمه معتمدآریا که همواره به عنوان یکی از شمایل استاندارد از زنان بازیگر مطرح شده است این روزها در کنار آن که فیلمی خوش ساخت با نام «پریناز» را روی پرده دارد درگیر ایفای نقش در سریالی به نام «سوگند» هم شده است.

معتمدآریا بعد از بازی در سریال «آشپزباشی» و به دلایل مختلف نتوانسته بود در تلویزیون حاضر شود و حتی در برهه‌‌هایی از ممنوعیت فعالیت او در رسانه ملی سخن گفته شد اما حالا با یک سریال ملودرام شرایطی فراهم شده برای بازگشت معتمدآریا به تلویزیون.

«آرایشگاه زیبا» و «زیر تیغ» از جمله سریال‌های متفاوت معتمدآریا در تلویزیون بوده اند که در این سال‌ها بازپخش آنها هم مخاطب پسند بوده است.

رز رضوی

همه چی عادیست آیا؟؟؟

رز رضوی بازیگر جوانی که در رسانه ملی با سریالهایی مثل «کلاه پهلوی» و «تبریز در مه» شناخته می‌شود در سال‌های اخیر کوشیده است فعالیت خود در سینما را هم توسعه دهد.

او از یک سو در همکاری با شهره لرستانی در فیلمی با نام «تولد نحس» به کارگردانی لرستانی ایفای نقش کرده و از طرف دیگر دو فیلم «نیوکاسل» و «همه چی عادیه» را آماده اکران دارد؛ هر دو فیلم آثاری تجاری هستند که برای جلب توجه مخاطب عام تولید شده‌اند.

رز رضوی که در زمان تولید انبوه تله فیلم‌ها از جمله بازیگران فعال در این مدیوم بود آخرین بار با سریال «معمای شاه» و ایفای نقش «آذر اعتمادی» در تلویزیون حضور داشت.

رویا نونهالی

همکاری با همسر

رویا نونهالی بازیگری که در هفته‌‌های اخیر با «شهرزاد2» مهمان شبکه خانگی است از جمله بازیگران برخاسته از تئاتر است که هرازگاه رجوع  می‌‌کند به خاستگاه خویش.

او که چند ماه قبل نمایش «تارتوف» را روی صحنه برده بود قصد دارد در جدیدترین تجربه کارگردانی خود نمایش «اسطوره می‌شوم» را به صحنه ببرد؛ این نمایش قرار است مهرماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود.

نمایشنامه «اسطوره می‌شوم» نوشته ماه گل مهر بازیگر جوان و مستعد تئاتر است که سال ۹۳ چشم از دنیا فرو بست.

تهیه نمایش «اسطوره می‌‌شوم» برعهده رامین حیدری فاروقی همسر رویا نونهالی است که از جمله مستندسازان ایرانی است.

سارا خوئینی‌‌ها

مشکلات تهیه جهیزیه عروسی!

سارا خوئینی‌‌ها بازیگری که در سینما و تلویزیون به یک اندازه حضور داشته است اخیرا درگیر حضور در مجموعه ای طنازانه به نام «افسانه هزارپایان» شده است.

این مجموعه را شهاب عباسی میسازد که پیشتر مجموعه‌‌هایی همچون «شکرخند» و «خنده بازار» را ساخته بود.

در «افسانه هزارپایان» بازیگرانی نظیر رضا توکلی، عزت ا... مهرآوران، عزت ا... رمضانی فرد، علی اوسیوند، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی و مریم کاویانی حضور دارند و داستان سریال درباره زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌‌شوند اما با حمله راهزن‌‌ها به کاروان‌شان مسیر زندگی شان تغییر  می‌‌کند!!!

فریبا کامران

کلاهبرداری مسکونی

فریبا کامران بازیگری که در سال‌های اخیر در سینما و تلویزیون کم کارتر شده سال گذشته در همکاری با کیانوش عیاری در «کاناپه» ایفای نقش مادر یک خانواده را برعهده داشت.

او در یک همکاری تازه با کیانوش عیاری در سریال «87 متر» هم ایفای نقش  می‌‌کند. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین و دیبا زاهدی از جمله بازیگران حاضر در «87 متر» هستند.

این سریال داستان آپارتمانی خُرد را بیان  می‌‌کند که همزمان به چندین خانواده فروخته می‌شودو همین است که دردسرهای حقوقی و گرفتاری‌های فراوانی را برای همه خانواده‌‌ها فراهم  می‌‌کند.

فریبا کامران سریال‌های «یک مشت پر عقاب» و «پهلوانان نمی‌میرند» را در کارنامه داشته است.

ساره بیات

گرفتار در اتاقی تاریک

ساره بیات بازیگر پرکار سال‌های اخیر سینمای ایران که نیمه ابتدایی سال سریال «عاشقانه» را در شبکه خانگی داشت و در آن ایفاگر کاراکتر یک پزشک زنان بود که با همسرش دچار مشکل است به تازگی درگیر بازی در فیلمی به نام «اتاق تاریک» شده است.

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما و فرزند سعید سهیلی کارگردان، نقش مقابل ساره بیات را در «اتاق تاریک» ایفا  می‌‌کند.

«اتاق تاریک» را روح‌ا... حجازی کارگردانی  می‌‌کند که در کارنامه‌اش «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را دارد.

حجازی پیشتر قصد داشت فیلمی با مضمون مدلینگ به نام «گربه رو» را بسازد که علیرغم پیش تولید به نتیجه نرسید. «اتاق تاریک» فضایی هنری دارد و به نظر می‌رسد تجربه‌ای متفاوت باشد.

لادن مستوفی

از جنگل تا خیابان‌خوابی

لادن مستوفی در سال‌های اخیر دوز تجربه گراییش را بالا برده و ابایی از این ندارد که با گریم‌هایی سنگین کاراکترهای متفاوت را تجربه کند.

از این بازیگر سال قبل «یک دزدی عاشقانه» روی پرده بود که چندان مورد توجه قرار نگرفت اما شمایل مستوفی در آن متفاوت بود.

مستوفی به تازگی نیز دو فیلم «گذر موقت» و «ماه در جنگل» را روی پرده داشته است.

«گذر موقت» یک فیلم مفرح و شادی‌آور است که مستوفی در آن در فضایی مابین رویا و واقعیت ایفای نقش یک کولی خیابان‌خواب را برعهده دارد.

«ماه در جنگل» هم فیلمیست درباره قاچاقچیان چوب در جنگل‌های شمال که مستوفی در آن یک ضلع ماجرایی عاشقانه قرار گرفته است.

مستوفی دو فیلم «قشنگ و فرنگ» و «چاقی» را هم آماده اکران دارد.  

 

برچسب ها: بازیگر زن، سارا خوئینی ها، بازیگر سینما، ساره بیات، فاطمه معتمدآریا، رویا نونهالی، رز رضوی، ماهور الوند، فریبا کامران، لادن مستوفی تعداد بازديد: 1746 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز