Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 13:46

6
بهمن
چهره خندان مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید + عکس

چهره خندان مهناز افشار با ظاهری که تا به حال ندیده‌اید + عکس

تصویر جدیدی از مهناز افشار را در فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، به همراه نخستین پوستر این فیلم ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهناز افشار تصویر جدیدی از خود را در فیلم سینمایی «آشفته‌گی»، تازه‌ترین فیلم سینمایی فریدون جیرانی، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این فیلم قرار است برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش دربیاید.

به تازگی نیز نخستین پوستر «آشفته‌گی» رونمایی شده است، طراحی این پوستر توسط علی فرآورده انجام شده که تا کنون برای فیلم های همچون «تنگه ابو غریب»، «ویلایی ها» و...پوسترهای متفاوتی طراحی کرده و همچنین برای پوستر «ملک سلیمان» سیمرغ دریافت کرده است.

در فیلم «آشفته‌گی» بهرام رادان، مهناز افشار، نسیم ادبی، نازنین صلحجو، علی میلانی، احسان محمدی و مهران احمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جیرانی درباره فضای فیلم جدید خود اینگونه نوشته است: آشفته‌گی رئالیستی و اجتماعی نیست. یک فیلم است درباره عشق و جنایت..

برچسب ها: مهناز افشار، زندگی آنلاین، پست اینستاگرام مهناز افشار، چهره جدید مهناز افشار، فیلم سینمایی آشفته گی، چهره مهناز افشار که تا به حال ندیده اید، چهره خندان مهناز افشار تعداد بازديد: 402 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز