Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:18

10
بهمن
خنده فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فجر +عکس

خنده فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فجر +عکس

عکسی از خنده فاطمه معتمدآریا را که دیشب در مراسم افتتاحیه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور داشت، ببینید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا کیانیان، همایون اسعدیان و علیرضا رئیسیان، سه سینماگری بودند که دیشب در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، در بزرگداشت فاطمه معتمدآریا سخن گفتند.

همایون اسعدیان در این زمینه گفت: «دوستان زیادی تلاش کردند تا شان و منزلت سینما را برگردانند تا وقتی بچه‌ها و دخترهای‌شان به سینما می‌آیند، شریف و سالم باشند. بازیگران و تهیه‌کنندگان سینما تلاش‌های زیادی در این مورد کردند. یکی از آن بازیگرانی که در این زمینه تلاش کرد، سیمین معتمدآریا بود که این شرافت را سر سفره‌ها آورد. من به خانم معتمدآریا افتخار می‌کنم.»

علیرضا رئیسیان هم درباره فاطمه معتمدآریا گفت: «سه خصلت در خانم معتمدآریا مشهود است؛ اولی اخلاق حرفه‌ای، دوم درک والا از نقشی که کار می‌کند و سوم شعور اجتماعی بسیار بالا.»

رضا کیانیان هم در صحبت‌هایش با سن فاطمه معتمد آریا شوخی کرد که خنده این بازیگر را به همراه داشت.

برچسب ها: رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا، زندگی آنلاین، خنده فاطمه معتمدآریا، مراسم افتتاحیه جشنواره سی و هفتم فیلم فجر، خندیدن فاطمه معتمد آریا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، بزرگداشت فاطمه معتمدآریا، همایون اسعدیان، علیرضا رئیسیان، حرف های علیرضا رئیسیان درباره فاطمه معتمدآریا تعداد بازديد: 602 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز