Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 03:04

24
اسفند
کنایه آزاده نامداری به رضا گلزار با چاشنی انتقاد از مدیران صداوسیما+عکس

کنایه آزاده نامداری به رضا گلزار با چاشنی انتقاد از مدیران صداوسیما+عکس

آزاده نامداری از مسئولان صداوسیما بابت خانه نشین کردن مجریان باسابقه تلویزیون انتقاد کرد و به بردن جایزه بهترین اجرای تلویزیونی توسط گلزار کنایه زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آزاده نامداری با انتشار تصاویر مجریان باسابقه تلویزیون در اینستاگرام، نوشت: «این همه سرمایه با صرف انرژی و هزینه طی سالهای سال در تلویزیون باشد، بعد بخشی از این مجریان حرفه‌ای در سازمان را روانه خانه کنیم و دیگران را هم به حاشیه! و در نهایت بهترین اجرای تلویزیونی در جشنواره جام‌جم را به فردی که در حرفه دیگری موفق بوده اهدا نماییم!!

کاش برنامه های موفق دور و نزدیک این عزیزان بار دیگر آزادانه فرصت اجرا پیدا می کردند تا آن وقت مفهوم مخاطب بیشمار را با هم می دیدیم...همکاران عزیزم خسته نباشید اما آن روزی که از تحقیر مجریان حرف میزدم دلهره این روزها را داشتم.»

برچسب ها: آزاده نامداری، محمدرضا گلزار، مسابقه برنده باش، جشنواره جام جم، پست اینستاگرام آزاده نامداری، انتقاد آزاده نامداری از حرفهای محمدرضا گلزار، مجریان حرفه ای تلویزیون تعداد بازديد: 340 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز