Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 07:22

12
اردیبهشت
چهره های اردیبهشت ماه

چهره های اردیبهشت ماه

در اینجا از اخبار بازیگران سینما و تلویزیون مانند ملکه رنجبر، آزیتا حاجیان، ساناز بیان،‌ فریده سپاه منصور، الهام کردا، شقایق فراهانی، بیتا سحرخیز و باران کوثری آگاه می‌شوید.

ملکه رنجبر

تا زنده است به سراغش روید

ملکه رنجبر از جمله بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون ماست که در سال‌های اخیر به دلیل کهولت سن فرصت ایفای نقش را از دست داده و بیشتر هم در خانه‌اش در حال استراحت است.

ملکه رنجبر که در ماه‌های اخیر علاوه بر پارکینسون به آلزایمر هم دچار شده است بعد از فیلمهای «گناهکاران» و «آژانس ازدواج» دیگر نتوانست فرصت حضور در برابر دوربین را پیدا کند.

اخبار مرتبط با تولید فصل دوم «زیر آسمان شهر» برای بسیاری این پرسش را رقم زد که آیا ملکه رنجبر که در هسته اصلی بازیگران فصل اول این مجموعه بود خواهد توانست مجدداً جلوی دوربین برود که البته رنجبر خودش در این باره ابراز نومیدی کرده است!!!

آزیتا حاجیان

تجربه روزهایی بهتر از قبل

بازیگر توانای سینما و تلویزیون که در سال‌های اخیر با ایفای نقشی محوری در سریال «کیمیا» مجدداً توجهات را به سمت خویش کشاند اخیراً بازی در یک سریال با عنوان «روزهای بهتر» را پشت سر گذاشت؛ سریالی اپیزودیک که توسط احمد زالی تهیه کنندگی شده و بازیگرانی نظیر پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجید پتکی، محمد نوری و میلاد حسین پور هم در آن حضور داشتند.

«روزهای بهتر» هرچند در هر قسمت به یک مضمون می‌پرداخت اما در مجموع توانست رضایت نسبی مخاطبان را جلب کند بخصوص که بعد از مدتها علیرضا افتخاری هم خوانندگی تیتراژ را با این سریال تجربه کرد.

ساناز بیان

تجربه نویسندگی مشترک با همسر

ساناز بیان نویسنده توانای تئاتر و همسر حمیدرضا آذرنگ از بازیگرانی است که در سال‌های اخیر فعالیت‌های فراوانی در حیطه سینما و تلویزیون داشته است.

ساناز بیان به تازگی با همراهی همسرش سناریوی فیلمی با نام «زمان» را نگاشته است. «زمان» را بناست یک کارگردان فیلم اولی به نام علاءالدین پژهان بسازد که پیشتر در حیطه جلوه‌های ویژه فعالیت داشته است.

ساناز بیان و آذرنگ که زندگی عاشقانه‌ای دارند در سناریوی «زمان» هم نوعی رگه‌های عاشقانه-اجتماعی را وارد کرده‌اند آن هم عاشقانه‌ای که بخش عمده آن در شهرستان می‌گذرد.

ساناز بیان البته پیشتر نمایشنامه‌هایی مانند «هتلی‌ها»، «شل‌تر» و «ترانه‌هایی برای سایه» را نوشته بود که اجراهای نسبتاً موفقی هم داشتند.

فریده سپاه منصور

دوری سه ساله از تصویر

فریده سپاه منصور بازیگری که در آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتر او را در قالب زنان سنتی خانه دار دیده‌ایم سه سالی می‌شود که از عرصه تصویر دور است.

دلیل این دوری را باید در پیشنهادات ضعیف و تکراری دانست که به وی ارائه می‌شود؛ پیشنهاداتی که سپاه منصور اغلب آنها را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد به جای آنها وقت خود را صرف تئاتر کند.

بازیگر آثاری خاطره انگیز نظیر «مارمولک» و «کتاب قانون» که آخرین بار با فصل دوم «دردسرهای عظیم» در تلویزیون حضور داشت در سریال پرمخاطب «شاهگوش» که ویژه شبکه خانگی بود هم حضور داشته است.

سپاه منصور در سال پیش رو مترصد فرصتی برای بازگشت دوباره به عرصه تصویر است؛ بازگشتی که در گروی پیشهاداتی متفاوت است.

الهام کردا

مسافرت به منطقه‌ای ناشناخته

الهام کردا از جمله بازیگران فارغ التحصیل تئاتر است که کار بازیگری خود را هم با تئاتر آغاز کرده اما در سال‌های اخیر کوشیده است به موازات تئاتر تجربه‌های بازیگری در حیطه‌هایی مانند سینما را هم داشته باشد.

کردا درام به شدت خوش ساخت «به دنیا آمدن» را آماده اکران دارد ضمن اینکه اخیراً مشغول بازی در فیلمی به نام «همچنان که می‌مردم» بوده است؛ فیلمی که داستانی متفاوت درباره مسافرت یک خانواده به منطقه‌ای که فقط نامش را شنیده‌اند و نمی‌دانند کجاست دارد!!!

کردا که آثاری همچون «ملبورن»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند» و «ارغوان» را در کارنامه دارد در تازه‌ترین فیلمش «همچنان که می‌مردم» با نادر فلاح، مجید آقاکریمی، وحید راد، محمد ربانی و علی مولایی همبازی است.

شقایق فراهانی

کشف رمز و راز پرکاری

شقایق فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران از جمله بانوان بازیگر است که کوشیده در حیطه تخصصی خود آهسته اما مؤثر پیش برود شاید برای همین است شقایق چه در سینما باشد چه در تلویزیون همواره استانداردی بالا از بازیگری خویش ارائه کند و این خود یکی از دلایل پرکاریش است.

فراهانی که فیلم «آزاد به قید شرط» را با محوریت آزادی زندانیانی که به صورت محدود آزاد می‌شود آماده اکران دارد در فیلمهایی مانند «پشت دیوار سکوت»، «انزوا»، «دعوتنامه» و «خانه کاغذی» هم ایفای نقش کرده است که تقریباً در تمامی آنها ایفاگر نقش مکمل بوده است.

با این حال این ایفای نقش مکمل باعث نشده در ارائه شخصیت‌هایی ملموس ناموفق بماند حتی در برخی از آثار مانند «انزوا» و «دعوتنامه» که بلحاظ خط داستانی جلب توجه نمی‌کنند بازی شقایق قابل قبول بوده است.

بیتا سحرخیز

از دروازه غار تا پالادیوم!

بیتا سحرخیز هرچند در میانه دهه هشتاد فعالیت سینمایی بیشتری داشت اما این سال‌ها او را بیشتر در تلویزیون دیده‌ایم و آخرین بازیش هم در سریال «ماه و پلنگ» بود که کم و بیش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

سحرخیز به تازگی بازی در یک درام زنانه با عنوان «صداهای خاموش» را به پایان رسانیده است. فیلمی که کارگردانی آن را سهی بانو ذوالقدر برعهده داشته است که خود هم پیشتر تجربه بازیگری داشته است.

نکته جالب درباره «صداهای خاموش» لوکیشن‌های آن است که گستره‌ای متنوع از جنوب تا شمال پایتخت و از دروازه غار تا مجتمع تجاری پالادیوم را دربرمی گیرد.

باران کوثری

درگیر همکاری با نیکی کریمی

باران کوثری بازیگری که اخیراً ملودرام پرفروش «هفت ماهگی» را روی پرده داشت در تازه‌ترین تجربه خود در فیلمی با نام «آستیگمات» ایفای نقش کرده است؛ فیلمی که کارگردانی آن را مجیدرضا مصطفوی کارگردان فیلم جشنواره‌ای «انارهای نارس» برعهده داشته است.

مهتاب نصیرپور دیگر بازیگر زنی است که در «آستیگمات» بازی کرده است و محسن کیایی، هادی حجازی‌فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، حسام محمودی و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران آن هستند ضمن اینکه نیکی کریمی هم در نقشی کوتاه در فیلم حضور داشته است. باران فیلمهای «سدمعبر»، «بی نامی»، «شنل» و «زار» را آماده اکران دارد.

 

برچسب ها: بازیگران سینما، شقایق فراهانی، باران کوثری، هنرمندان سینما و تلویزیون، ملکه رنجبر، آزیتا حاجیان، ساناز بیان، فریده سپاه منصور، الهام کردا، بیتا سحرخیز تعداد بازديد: 1041 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز